Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Medicamente


Anunt de participare numarul 69205/25.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA
Adresa postala: SPITALUL DE PSIHIATRIE GATAIA, Localitatea: Gataia, Cod postal: 307185, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0256/410047, 410048, In atentia: Benchea Karla, Email: [email protected], Fax: 0256/410366
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spital de Psihiatrie Gataia, loc. Gataia, jud Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 39 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 200, 000 si 6, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
33622000-6-Medicamente pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
33632100-0-Antiinflamatoare si antireumatismale (Rev.2)
33661000-1-Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
13 loturi, acordul cadru se poate incheia pentru unul sau mai multe loturi.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 200, 000 si 6, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1% din valoarea fara TVA a fiecarui lot = 22000 lei. Garantie de buna executie 10% din pretul fara TVA la fiecare contract subsecvent in parte.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Mod de finantare: buget de stat;Modalitate de plata: ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici pot participa in nume propriu sau in asociere cf. detaliilor din Documentatia de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de catre ORC care atesta functionarea operatorului economic de minim 4 ani, valabil la data depunere a ofertelor.
Certificat de atestare fiscala privind plata impoziteklor si taxelor eliberat de D.G.F.P. valabil la data depunerii ofertelor.
Certificat privind plata taxelor locale, valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pentru ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) si bilant contabil la 30.06.2008 vizate de catre organele de resort.
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani minim 6600000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de functionare emisa de catre MSF; Autorizatie de punere pe piata pentru toate produsele/concentratiile emisa de catre ANM; Autorizatie de dealer pentru fiecare produs/concentratie in parte emisa de producator, valabile in momentul deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria autoritatii contractante sa prin ordin de plata in contul RO16TREZ6245041XXX006520.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2009 10:30
Locul: Spital de Psihiatrie Gataia, loc. Gataia, jud Timis, Bloc Administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii operatorilor economici (care au imputernicire), observatori din partea difetitelor organe de control ale statului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: str. Sevastopoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire in max 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator, a unui act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital de Psihiatrie Gataia
Adresa postala: Gataia, Localitatea: Gataia, Cod postal: 307185, Romania, Tel.0256410048, Email: [email protected], Fax: 0256410366
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2008 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer