Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 138109/10.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEUROPSIHIATRIE CRAIOVA
Adresa postala: CALEA BUCURESTI, NR.99, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200260, Romania, Punct(e) de contact: ANCA TUDOR, Tel. +40 251597857, Email: [email protected], Fax: +40 251597857, Adresa internet (URL): www.scnpc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Calea Bucuresti nr.99 si Str.Aleea Potelu nr.24, Craiova, Jud.Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 138, 030.56 si 1, 662, 157.46RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de fondurile disponibile se vor incheia contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661000-1 - Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
33614000-7-Antidiareice, antiinflamatoare si antiinfectioase intestinale (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile despre cantitatea minima-maxima se regasesc in anexa B-loturi
Valoarea estimata fara TVA: intre 138, 030.56 si 1, 662, 157.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare aferente fiecarui lot este mentionata in anexa B-loturi.Ofertantul va constitui GP pentru o per. de valabilitate de 60 de zile.GP este necesara pentru a proteja AC fata de riscul unui eventual comportament necoresp al of, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului.GP se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme : - SGB in favoarea AC.SGB de participare la licitatie va fi emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare sau faliment.-GP poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul i pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-OP in contul AC in contul deschis la Trezoreria Craiova : RO38TREZ2915006XXX011014Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea denumirii procedurii pentru care se constituie.Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin scrisoare degarantie bancara atunci acesta are obligatia ca pana la data limita de depunere a ofertelor sa depuna la sediul autoritatii contractante si in original scrisoarea de garantie bancara de participare.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie.In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata, conform art.278^1 alin. 1) lit. a) din OUG 34/2006. 5% din valoarea contractului, fara T.V.A., doar pentru contractele a caror valoare depaseste pragul de 125.000 de euro fara TVA, valoare calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului si se va constitui prin: - scrisoare bancara de garantie de buna executie emisa in favoarea autoritatii contractante avand aceeasi valabilitate cel putin cu cea a contractului. (FORMULAR 8).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Spital Clinic de Neuropsihiatrie Craiova 2012-2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor-declaratii privind eligibilitatea (formular 12A);
-declaratie cu privire la neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 (formular 12B);
-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 1);
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contrcatante pentru derularea procedurii sunt: Dr. Popa Luiza Mirela- Manager, Director medical - Dr. Dobritoiu Iuliana, Director fin contabil: Ec.Vladoianu Virgil Cristinel, Consilier Juridic : Bloju Catalin, Sef Birou Achizitii Publice Contractare : Ec.Anca Tudor, Sef Birou Aproviz.Transporturi : Ec.Oprescu Daniel.
-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev art.69^1 din OUG34/2006(formular 12C).
Confirmarea cu privire la situatia platii taxelor si impozitelor, prin prezentarea:
- Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele /candidaturile, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor la bugetul general consolidat.
- Certificatului fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele /candidaturile, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia datoriilor la bugetul local. - Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data depunerii ofertei aferenta procedurii - in copie conform cu originalul.
(in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii
Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formularul 2) din care sa rezulte cifra de afaceri
globala pe ultimi 3 ani.
Curs BNR:
31.12.2009:1 euro = 4, 2282 lei
31.12.2010:1 euro = 4, 2848 lei
31.12.2011:1 euro = 4, 3197 lei
Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in
considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani..
Ofertantul are obligatia de a prezenta partea/partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare a subcontractantilor propusi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4566/13.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S26-041994 din 08.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte pe locul I ce prezinta pret egal, se va solicita reofertare printr-o clarificare depusa in SEAP, iar ofertantii vor depune un nou document ca urmare a solicitarii de clarificari formulate de autoritatea contractanta in SEAP (Operatorul SEAP permite aceasta facilitate).Termenul de plata: 180 zile de la data emiterii facturii si a documentelor de insotire.Curs de referinta comunicat de BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE , conform art.256^2, alin.1, lit.b) din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE NEUROPSIHIATRIE CRAIOVA, COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI NR.99, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200260, Romania, Tel. +40 251597857, Email: [email protected], Fax: +40 251597857, Adresa internet (URL): www.scnpc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2012 14:04