Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente


Anunt de participare numarul 138546/31.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 20175, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN GHEORGHE, Tel. +40 213174785, Email: [email protected], Fax: +40 213165512, Adresa internet (URL): http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC COLENTINA, Sos. Stefan cel Mare, nr.19-21, Sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 114, 461 si 1, 275, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract Subsecvent 1( 01.10.2012-31.12.2012) ; Contract Subsecvent 2 (04.01.2013-31.12.2013);Contract Subsecvent 3 (04.01.2014-30.06.2014) Val. min. C S 38153 lei, Val max CS 425300 lei. CS vor fi incheiate in functie de necesitati si bugel alocat
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente 3 loturi, conform anexa B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie medicamente 3 loturi, conform anexa B
1. Methylprednisolonum cant. minima 1000; cant, max.40000
2. Hydroxychloroquinum cant.min. 14100; cant.max. 60000
3. Albumina umana cant. min.1000; cant.max. 4000
Valoarea estimata fara TVA: intre 114, 461 si 1, 275, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In functie de lotul ofertat, conform anexa B ? informatii privind loturile Valabilitate: 60 de zile, de la data limita de primire a ofertelor Modul de constituire: Instrumente de garantare emise in conditiile legii, conform art. 86 din HG 925/2006 sau OP in contul de garantii al Spitalului Clinic Colentina RO73 TREZ 7025 006X XX01 1092 deschis la Trezorerie Sector 2 Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se restituie astfel: -ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; -ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de trei zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se retine, daca operatorul economic: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum , nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. -In situatia in care CNSC respinge contestatia formulata de operatorul economic ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, sumele prevazute la art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 1) Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului subsecvent fara TVA , 2) Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie prin Scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii contractante - Formular 16, sau orice alt instrument de garantare in conditiile legii 3) Modul de restituire a garantiei de buna executie: in maxim 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract (semnarea procesului verbal de receptie la punerea in functiune a tuturor echipamentelor lotului) Retinerea garantiei de buna executie: Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare, plata cu op
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OG34/2006 .Fisa de informatii generale.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.69 cu 1 din O.G.34/2006.Manager dr.Andreescu Bogdan, Director financiar contabil Ec.Dinescu Maria , Dr Ionescu Gabriela directormedical, Chiru Florin director ingrijiri medicale, Nicolae Liliana Farmacist Sef, Gheorghe Carmen, Preoteasa Bogdan, Dutu DanielaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDocumentele solicitate in aceasta sectiune se depun in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conformcu originalul Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?) din care sareiasa ca ofertantul are obiectul de activitate principal sau secundar in domeniul obiectului contractului: furnizare, livrare, Aviz de functionare eliberat de Agentia Nationala a Medicamentului
Ofertantului clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in originalAviz de functionare eliberat de M.S.F(inclusiv anexele)in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Vor intra in etapa de licitatie electronica doar ofertele declarate admisibile, fiecare cu pretul evaluat stabilit de comisia de evaluare in cursul etapei de analiza si evaluare a ofertei financiare. Elementul reofertarii in cadrul licitatiei electronice: pret (total per lot) in lei, fara TVA Reofertarea se va realiza intr-o singura runda de 24 de ore. Pentru a putea participa la etapa de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital electronic valid pentru acces in sistem
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S38-061291 din 24.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic Colentina, Sos. Stefan cel Mare nr.19-21, sect. 2, Bucuresti, Ambulat.Specialit.et.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au pretul egal, in urma desfasurariie etapei finale de licitatieelectronica, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor cu pret egal sa faca o noua oferta in plic inchis, depus la sediul autoritatii contractante.Daca si dupa sedinta de reofertare doua sau mai multe oferte prezinta egalitate de preturi, atunci comisia de evaluare va desemna castigatoare oferta a carei pret de pornire a fost cel mai mic. Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului stabilit in procedura- pretul cel mai scazut.Pentru locurile 2 si 3 daca in urma licitatiei electronice doua sau mai multe oferte prezinta egalitate de preturi, atunci comisia de evaluare va desemna castigatoare oferta a carei pret de pornire a fost cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256.2 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala: Sos. Stefan Cel Mare, nr.19-21, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213170666, Fax: +40 213165512, Adresa internet (URL): www.spitalulcolentina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2012 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer