Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 138900/14.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA PADURENI GRAJDURI
Adresa postala: JUDET IASI, COMUNA GRAJDURI, SAT PADURENI, Localitatea: Grajduri, Cod postal: 707215, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN MIHALACHE, Tel. +40 232228350, Email: [email protected], Fax: +40 232228350, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FARMACIA SPITALULUI DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA PADURENI, COMUNA GRAJDURI, JUDET IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
Valoarea estimata fara TVA: 482, 953.61RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru fiecare lot in parte se estimeaza ca se vor incheia doua contracte subsecvente, primul pana la 31.12.2012, si al doilea de la data de 03.01.2013 pana la data de 30.04.2013.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE SPITAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI B - LISTA LOTURI
Valoarea estimata fara TVA: 482, 953.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie: GARANTIILE SUNT PREZENTATE IN ANEXA B - LISTA LOTURI(PENTRU FIECARE LOT IN PARTE).Cuantumul se reduce cu 50% pt. IMM(in acest caz va fi insotita de o Declaratie pe propria raspundere de incadrare in categ IMM) Valabilitate=90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Constituire: - (de preferat) scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis da catre o institutie bancara sau societate de asigurari Scrisoarea sau polita va fi prezentata in original pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a oferte in SEAP -ordin de plata, sau oricare alta modalitate de plata prevazuta de art. 86 din HG 925/2006.Se va depune in SEAP copia scanata adocumentului de plata. Cont RO91TREZ4065005XXX014426, deschis la Trezoreria Iasi, cod fiscal 11732192.Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare. Restituire: -in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie pt. ofertantul castigator -pt. ofertantii necastigatori, dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei -in cazul anularii procedurii, conf. art. 209/OUG 34/2006, dupa expirarea termenului de depunere a unei contestatii, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data -ofertantii necastigatori au dreptul de restituire dupa primireacomunicarii rezultatului procedurii, pe baza de solicitare, SE VA PREZENTA UN OPIS CU TOATE LOTURILE PENTRU CARE SE DEPUNE OFERTA SI VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI DIN PRESTARI SERVICII MEDICALE DIN CONTRACTE CU CAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- prezentare formular atasat2.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare formular atasat3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si cele locale, certificate din care sa reiasa faptul ca nu exista datorii
scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG 34/2006-prezentare formular atasat.Persoane cu functii de decizie in
cadrul AC: Dr. Chira Dorin;Dr. Gavrilescu Mircea;Ec. Cornelia Savin ;Ec. Mihalache Cristian;Ec. Ciobanu Maricica; Magaz. Farcas Vincentiu;jr.Idriceanu Victor; Certificat constatator emis de catre ORC sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional celor din Romania, in cazul persoanelor fizice/juridice straine, document valabil la data deschiderii ofertelor avand inclus obiectul de activitate autorizat pt. produsele specifice procedurii( xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul avand semnatura si stampila).Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator emis de catre ORC si in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
AUTORIZATIE DE PUNERE PE PIATA VALABILE: se va prezenta o DECLARATIe PE PROPRIE RASPUNDERE PRIN CARE OFERTANTUL GARANTEAZA EXITENTA LOR. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta APP-urile pentru fiecare lot castigat, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata faptul ca doua sau mai multe oferte se afla pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita, prin intermediul SEAP, depunerea de noi preturi in sistem.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin.(1), lit. b) din OUG 34/2006 - 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Padureni
Adresa postala: comuna Grajduri, Localitatea: Grajduri, Cod postal: 707215, Romania, Tel. +40 232220226, Email: [email protected], Fax: +40 232220226
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2012 13:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer