Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente


Anunt de participare numarul 138980/19.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala Antidrog
Adresa postala: Bdul Unirii, nr. 37, bloc A4, parter, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051053, Romania, Punct(e) de contact: Paul Badoi, Tel. +40 745762829, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante situat in Bucuresti, Bdul Unirii, nr. 37, bloc A4, parter, sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente pentru asigurarea tratamentului medicamentos pentru beneficiarii aflati in programele integrate de asistenta C.A.I.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661700-8 - Alte medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente incadrate in 5 loturi.
Cantitatile necesare precum si specificatiile tehnice se regasesc in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 399, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 27980 lei defalcata pe loturi astfel: Lotul 1 = 4440 leiLotul 2 = 6272 leiLotul 3 = 7038 leiLotul 4 = 4236 leiLotul 5 = 5994 leiGarantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC.Cont A.N.A garantii : RO64TREZ7035005XXX013279 deschis la Trezoreria sector 3Cod fiscal: 28652497In situatia prevazuta la art. 278^1 din O.U.G.nr. 34/2006, alin (1), lit a) , se retin din garantia de participare urmatoarele sume astfel: - pentru lotul 1 = 2220 lei- pentru lotul 2 = 3136 lei- pentru lotul 3 = 3519 lei- pentru lotul 4 = 2118 lei- pentru lotul 5 = 2997 leiOrice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inacceptabila.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 75 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(neancadrarea in prevederile art. 180 O.U.G. nr.34/2006) - formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute al art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - formular 12B
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere, in original, privindneincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu persoanele care detin functii de decizie, in cadrul autoritatii contractante privind procedura de licitatie deschisa avand ca obiect achizitia de medicamente, respectiv cu: Oprea Sorin,
Badoi Paul, Bacalu Dragos, Piscociu Laura, Timbus Delia, Dogaru Iulian, Gheorghe Bogdan.
Certificate de atestare fiscala care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si bugetele locale care sa prezinte obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta .
Formular de inscriere la procedura - formular 7
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 8 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea de produse similare celor solicitate.
Ofertantii straini vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
Autorizatia de punere pe piata pentru tipul de medicament ofertat, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, conform Legii 95/2006, cap. 3, titlul 17, aflata in perioada de valabilitate, copie certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si Declaratie privind cifra de afaceri globala aferenta perioadei 2009-2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii
ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul procesului de reofertare: pretul ofertei, in lei fara TVA.b)Se va organiza procedura de licitatie electronica, ca etapa finala pentru fiecare lot in parte.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1(una).Durata unei runde: 1 (una) zi, (24 ore).Daca la stabilirea clasamentului final, pe primul loc se regasesc oferte la egalitate de pret, autoritatea contractanta va solicita o singura data o noua oferta de pret ce va fi prezentata in plic inchis la sediul acesteia. Daca si dupa aceasta etapa, ofertele in cauza se regasesc la egalitate de preturi, autoritatea contractanta va anula lotul/loturile respective si va repeta procedura de atribuire pentru acestea.Informatii suplimentare privind conectarea, inregistrarea la adresa: http: //www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, bdul Unirii nr. 37, bloc A4, parter, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 reprezentanti ai fiecarui ofertant pe baza de imputernicire si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative.Deschiderea ofertelor se va face la sediul AGENTIEI NATIONALE ANTIDROG din Bucuresti, B-dul Unirii, nr. 37, bloc A4, parter, sector 3.La sedinta de deschidere pot participa maxim doi reprezentanti din partea fiecarui ofertant, conditia obligatorie fiind prezentarea unei imputerniciri semnata si stampilata de reprezentantul legal al societatii - prezentare Formular nr.6Delegatii se vor legitima cu act de identitate aflat in termen de valabilitate.Autoritatea contractanta va atribui contractul de achizitie publica cu respectarea prevederilor art. 200 din O.U.G. 34/2006. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169, alin. (2) din O.U.G. 34/2006.Dupa incheierea rundei de reofertare, se va solicita operatorului economic aflat pe primul loc in SEAP, sa transmita autoritatii contractante - Formularul de oferta (Formularul nr. 4 si anexa la acesta), completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Agentiei Nationale Antidrog
Adresa postala: B-dul Unirii, nr. 37, bloc A4, parter, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014254, Romania, Tel. +40 213184400, Fax: +40 213166727, Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2012 21:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer