Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente


Anunt de participare numarul 139477/09.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Adresa postala: Sos.Vitan Barzesti, Nr.13, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Punct(e) de contact: Spitalul Clinic de Urgenta Sfantul Ioan, Tel. +40 123345071, In atentia: Ec. Petruta Dogaru, Email: [email protected], Fax: +40 123345071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitalicesca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Urgenta Sfantul Ioan.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 163, 464.96RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente vor fi incheiate lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibil bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33651000-8-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
33661200-3-Analgezice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 163, 464.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 1% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot, fara TVA in cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei fise de date.Valabilitatea garantiei de participare 90 zile de la termenul limita pentru primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, in conformitate cu prevederile Art.86alin.(1)si(5) din H.G. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate e asigurari, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.?In conformitate cu art. 278^1 ? (1) ?: In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume: pentru valori estimate/lot cuprinse intre intre: a)63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei; Valoarea garantiei de buna executie este de 7% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu prevederile Art.90alin.(1) din H.G.925/2006. Prevederile Art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)
Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 12B)
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr12C din Sectiunea FORMULARE a prezentei documentatii de atribuire.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 12D)
Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.
Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 12E)
Persoanele cu functie de decizie sunt:
-Manager: Prof.Dr. Alexandru Ciocalteu
-Director Medical: Prof.Dr. Niculae Iordache
-Director financiar-contabil: Ec. Petruta Lazar
-Comisia de evaluare:
-Prof. Dr. Niculae Iordache
-Rodica Florescu
-Simona Buruiana
-Monica Elena Olaroiu
-Ref. Vlad Bogdan
-Ec. Petruta Dogaru
-Monica ManolacheNOTA : -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006. - Certificat constatator eliberat de ORC, care se va depune in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul (emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). Pentru ofertantul clasat pe primul loc, se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata;
- Autorizatie de fabricatie pentru produsele medicamentoase ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul?- Autorizatie de punere pe piata ? eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2011
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari,
Certificat ISO 9001 - privind standardele de asigurare a calitatii, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2012 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2012 09:00
Locul: la sediul autoritatii contractante : str.Vitan-Barzesti, nr.13, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate de operatorii economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta , va solicita reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255-(1), Art. 256 - (1), si Art. 2561*) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sfantul Ioan Bucuresti.
Adresa postala: Sos. Vitan-Barzesti, nr.13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 042122, Romania, Tel. +40 123345071, Email: [email protected], Fax: +40 123345071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer