Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 71158/23.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE DRAJNA
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR.888, LOC. DRAJNA, JUD. PRAHOVA, ,Localitatea: Drajna de Jos, Cod postal: 107193, Romania, Punct(e) de contact: MIERCIOIU MARIUS, Tel.0244/290970, 0244/290761, Email: [email protected], Fax: 0244/290970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL PUBLIC
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SPITALULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Clorura de Sodiu 0.9% 500ml fl - 600
2. Carbamazepina 200 mg cpr 600
3. Diltiazem 60mg cpr 4000
4. Norfloxacina 400 mg cpr 600
5. Acetilcisteina 100mg/ml-3ml fi 600
6. Ceftazidin 1g-inj fl 400
7. Gentamicin 80mg/2ml fi 600
8. Vitamina B6 250mg/5ml fi 600
9. Sulfat Feros / Ferro Gradumet cpr 600
10. Amiodarona 200 mg cpr 600
11. Trimetazidina 20mg cpr 1000
12. Alprazolam 0.25mg cpr 400
13. Tolperison 150mg cpr 200
14. Flixotide 250mcg/doza inhaler fl 100
15. Miofilin 240mg/10ml fi 600
16. Glucoza 5%-500ml fl 600
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000 si 20, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.02.2009 pana la 30.04.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIE ATASATA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIE ATASATA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIE ATASATA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.02.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.04.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.02.2009 10:30
Locul: SEDIUL SPITALULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- REPREZENTANTII OFERTANTILOR- COMISIA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD-UL DINICU GOLESCU NR. 38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: -, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: -, Adresa internet (URL): -
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD-UL DINICU GOLESCU NR. 38, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: -, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2009 10:17