Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 143986/30.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC PANAIT SIRBU
Adresa postala: CAL. GIULESTI NR. 5 SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060251, Romania, Punct(e) de contact: OANA CRISTINA OPREA, Tel. +40 213161278, Email: [email protected], Fax: +40 213161296, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SPITALICEASCA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul clinic de Obstetrica-Ginecologie Panait Sarbu-FARMACIA SPITALULUI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 288, 018.8 si 3, 864, 056.4RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lunar sau trimestrial in functie de veniturile bugetare,
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33674000-5 - Medicamente impotriva tusei si a guturaiului (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33651000-8-Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AMBAZONUM 10 MG-3.000-9000;AMIKACINUM 500MG/2ML-996-2988;AMOXACILLINUM+ACIDUM CLAVULANICUM 1G-1.440-4320;
AMPICILLINUM 500MG -1.200-3600;CIPROFLOXACINUM 500MG-996-2988;COMBINATII : carbonat de calciu, carbonat de magneziu, trisilicat de magneziu-2004-6012;COMBINATII : baneocin, neomcina-900-2700; COMBINATII: codeina fosfat, guaiacolsulfonat de potasiu-720-2160;COMBINATII: metamizol sodic, drotaverina, cafeina-3000-9000; DIAZEPAMUM 10MG/2 ML-2496-7488;DICLOFENACUM 100 MG- 9996-29988;DIVERSE: PORACTANT ALFA -360-1080; FURAZOLIDONUM100 MG-792 2376; FUROSEMIDUM 20MG/2 ML -504-1512; GLUCOSUM 5%-3996 -11988;INDOMETACINUM 50MG-1800 -5400; KETOROLACUM TROMETHAMIN-6000-18000; KETOROLACUM TROMETHAMIN-1500 4500;METHOTREXATUM 100MG/2ML -240-720;METHYLDOPUM-2004-6012;METOCLOPRAMIDUM 5MG/ML -3000-9000; METOCLOPRAMIDUM 10 MG-600-1800; NATRII CHLORIDUM 0, 9% 500ML-20004-60012; OXACILLINUM 500MG- 1500-4500; PARACETAMOLUM 500MG-5040-15120; PHYTOMENADIONUM -2004-6012;RANITIDINUM 150 MG-2040-6120;ROCURONIUM BROMIDE-408 -1224;TEICOPLANINUM 400 MG -120-360;TINZAPARINUM 3500UI-6000-18000;TRAMADOLUM 50MG/ML-2ML -1200-3600;VANCOMICINUM 500MG-408 -1224
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 288, 018.8 si 3, 864, 056.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
este calculata in suma fixa pentru fiecare lot si precizata in anexa B-conf. Art. 85 din Hotararea nr. 925/2006 avand in vedere si art.278 pct.bdin Ord.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica. Perioada de valabilitate al garantiei pentru participare va fi cel putin egalacu perioada de valabilitate al ofertei raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cursul la care se va face echivalenta din lei inalta valuta va fi cursul stabilit de BNR, respectiv cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a ofertei: 90de zile de la data limita depunerii ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86(1) din HG 925/2006. O.P. in contulRO02TREZ7065006XXX008533, TREZORERIE SECTOR 6. Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul unei contestatii seva calcula in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din
OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privind
neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Dr. Ovidiu Marcel MOISA ? MANAGER , Ec. Dorina LUNGU ? Director Financiar ?
Contabil, dr. Albu Dinu Florin- director medical, Ref. Sepc. Oana Cristina Oprea; David Elena; Badea Florentina; Anton Violeta, Bencea Anca Cristina ; Contabil Filimon Ioana Sonia - Completarea Formularnr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor
Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna
anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu
originalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara
celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Original/copie legalizata/copie ?Conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fi
declarat castigator, prezentarea documentului in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani-
Completarea formularului C1
Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO
9001:2008 sau echivalent; in copie conforma cu originalul sau copie legalizata/copie conforma cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea formularului C1Dovada implementarii si certificarii sistemul de management al calitatii ISO9001:2008 sau echivalent; in copie conforma cu originalul sau copie legalizata/copie conforma cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2013 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICA GINECOLOGIE "PROF. FR. PANAIT SARBU"
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
LA SEDINTA DE DESCHIDERE POT PARTICIPA REPREZENTANTI AI OFERTANTILOR DACA PREZINTA IMPUTERNICIRE DIN PARTEA OFERTANTULUI SI UN DOCUMENT DE IDENTITATE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc, contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret , atunci in vederea atribuiriicontractului de achizitie publica, se va solicita respectivilor ofertanti pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis , caz in carecontractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OU 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE OBSTETRICA GINECOLOGIE , , PROF. DR. PANAIT SARBU ? ? Birou Achizitii
Adresa postala: CALEA GIULESTI, NR 5, SECTOR 6, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel. +40 213161280, Email: [email protected], Fax: +040 213161296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2013 08:21