Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Medicamente


Anunt de participare numarul 144229/11.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILA
Adresa postala: CALEA CALARASILOR NR. 59, Localitatea: Braila, Cod postal: 810580, Romania, Punct(e) de contact: IBANESCU LENUTA, Tel. +40 0239694200, Email: [email protected], Fax: +40 0239611012, Adresa internet (URL): www.spitalpsihiatriebraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Braila, calea Calarasilor nr.59
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare medicamente conform caietului de sarcini. Valoarea estimata este cuprinsa in intervalul 476794 lei- 627533, 50 lei.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pentru cantitatile minime cuprinse in caietul de sarcini, iar valoarea maxima este valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
33616000-1-Vitamine (Rev.2)
33661300-4-Antiepileptice (Rev.2)
33661600-7-Psihoanaleptice (Rev.2)
33661700-8-Alte medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pentru cantitatile minime cuprinse in caietul de sarcini, iar valoarea maxima este valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 476, 794 si 627, 533.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se va prelungi pe o perioada de maxim 4 luni pana la 30.04.2014.
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In suma fixa ce nu depaseste 2% din valoarea estimata a fiecarui lot, conform informatiilor cuprinse in descrierea loturilor.Pentru echivalenta lei valuta se va lua in considerare cursul valutar comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi constituita prin una din modalitatile: - OP in contul RO76TREZ1515006xxx007273 deschis la Trez.Mun.Braila; - prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara/societate de asigurari(formular F4-sectiunea formulare). 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie poate fi constituita prin una din modalitatile: - OP in contul RO76TREZ1515006xxx007273 deschis la Trez.Mun.Braila; - prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara/societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii din contractul cu CJAS Braila.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 al OUG nr. 34/2006 ? completata pe proprie raspundere si in conformitate cu formularu F1;2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 , completata in conformitate cu formularul F7.PersoanelePersoanele care detin functia de decizie la nivelul spitalului in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: -manager: ing.Craciun Florentin;
-dir.fin contabil: ec.Dobrescu Beatrice;
-comisie de evaluare: ec.Ibanescu Lenuta, ec.Neagu Nicoleta, ing.Iacob Claudia.3. Certificat de impozite si taxe locale eliberat de Directia Impozitelor si Taxelor locale in original sau copie certificata pentru conformitate(semnat si stampilat de persoane autorizate ) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.4. Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP in original sau copie certificata pentru conformitate (semnat si stampilat de persoane autorizate ) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta .5. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? ? Conf. Ord. 314/2010 ? completata pe propria raspundere si in conformitate cu formularul F8 . 1. Certificat constator emis de ONRC ? original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul «- din care sa reiasa obiectul de activitate .2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii- copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilat de persoane autorizate )-din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat de catre Ministerul Sanatatii sa desfasoare activitati de procurare/comercializare, de detinere(depozitare) manipulare si de livrare/transport pentru produsele care fac obiectul prezentei proceduri.3. Declaratie pe propria raspundere ca detin APP ( in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) pentru produsele oferite.Se va prezenta in original.In etapa evaluarii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate copii ale APP( autorizatii de punere pe piata) pentru produsele castigate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani, unde se regasesc datele de contact si cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani.
Bilantul contabil-bilantul contabil pentru anul 2012, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular F2.Bilantul contabil-bilantul contabil pentru anul 2012, vizat si inregistrat de organele competente-copie certificata pentru conformitate(semnat si stampilat de persoana autorizata).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conf.ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular F3Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conf.ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit-Copie certificata pentru conformitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2013 10:00
Locul: Spitalul de Psihiatrie"Sf.Pantelimon" Braila, Calea Calarasilor nr.59
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conf.art.33 alin.2 din HG nr.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti se claseaza pe locul inati cu oferte de pret egale, pentru departajare se va solicita o noua oferta in plic inchis, in maxim 72 ore de la primirea solicitarii, pana departajarea va fi posibila. La sedinta de deschidere ofertantii au dreptul sa participe prin prezenta maxim un imputernicit
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor art.256^2 al OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Psihiatrie"Sf.Pantelimon"-Compartiment Juridic
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.59, Localitatea: Braila, Cod postal: 810580, Romania, Tel. +40 0239694200, Email: [email protected], Fax: +40 0239611012, Adresa internet (URL): wwww.spitalpsihiatriebraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer