Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 146250/04.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEUROPSIHIATRIE CRAIOVA
Adresa postala: CALEA BUCURESTI, NR.99, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200260, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL - COSTEL OPRESCU, Tel. +4 0251597857, Email: [email protected], Fax: +4 0251597857, Adresa internet (URL): www.scnpc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Calea Bucuresti nr.99 si Str.Aleea Potelu nr.24, Craiova, Jud.Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 793.78 si 909, 495.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor intocmi contracte subsecvente lunar in functie de necesitati si de fondurile alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661000-1 - Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
33614000-7-Antidiareice, antiinflamatoare si antiinfectioase intestinale (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru cat si al contractelor subsecvente ce se previzioneaza a se incheia se regasesc in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 75, 793.78 si 909, 495.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Of va constitui GP pt o perioada de valabil de 60 de zile.GP este necesara pentru a proteja AC fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al of, pe intreaga per derulata pana la semnarea ctract.Rticipare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme : SGB in favoarea AC.-Garantia de participare poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul i pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ordin de plata in contul AC in contul deschis la Trezoreria Craiova: RO38TREZ2915006XXX011014.Pe OP este obligatorie mentionarea denumirii procedurii pentru care se constituie.Ofertele care nu fac dovada constituirii GP vor fi respinse.In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin scrisoare degarantie bancara atunci acesta are obligatia ca pana la data limita de depunere a ofertelor sa depuna la sediul autoritatii contractante si in original scrisoarea de garantie bancara de participare.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie.In cazul in care ofertantul declarat castigator se face vinovat de nesemnarea contractului de furnizare produse in conditiile de baza impuse prin documentatia de atribuire, in termenul prevazut, la pretul de atribuire, acesta va pierde garantia de participare depusa si va decade din drepturile castigate in urma atribuirii contractului de achizitie.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata, conform art.278^1 alin. 1) lit. a) din OUG 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Spital Clinic de Neuropsihiatrie Craiova 2013-2014.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
C.1 - declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P. Se va prezenta: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 2.C.2 - declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.
Se va prezenta: declaratia privind eligibilitatea - Formular nr. 12A. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.C.3 - declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr.12B.1.Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, in ceea ce priveste prevederile art. 181 (lit. a, c^1 si d) din OUG 34/2006.C.4 - declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (actualizata). Se va prezenta: Formular nr.12.B.2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Spitalului Clinic de Neuropsihiatrie Craiova sunt : Dr.Popa Luiza Mirela, Dr.Marcu Mihaela Minodora, Ec.Tudor Anca Emilia. comisia de evaluare: Dr.Marcu Mihaela Minodora, Ec.Tudor Anca Emilia, Ec.Oprescu Daniel, Cons.Jur.Bloju Catalin, Farm.Duciu Augustina. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.
C.5 - declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta: Formularul nr.12C;
C.6 - indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat. Pentru persoane juridice/fizice romane, se va prezenta: - certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita. Pentru persoane juridice/fizice straine, se va prezenta: - declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate. C.1 ? Dovedirea inregistrarii. Se va prezenta: - Certificatul constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. - pentru persoane juridice/fizice romane; - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident- pentru persoane juridice/fizice straine. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator i se va solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentelor depuse in oferta.
- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data depunerii ofertei aferenta procedurii - in copie conform cu originalul.
(in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta: Formularul nr. 5. Formularul 5 va fi completat si de ofertant asociat/ tert sustinator.-trebuiesa rezulte cifra de afaceriglobala pe ultimi 3 ani.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicatde BNR :2010 ? 1 euro= 4, 2099 lei, 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei, 2012 ? 1 euro = 4, 4560 lei.Pentru anul 2013, conversia valorilor se va face la cursul mediulunar comunicat de BNR pentru luna februarie 2013:1 euro =4, 3848 lei.Nota: In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua inconsiderare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani..
Ofertantul are obligatia de a prezenta partea/partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare a subcontractantilor propusi.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Trebuie completat Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani conf. Formularului 5.FORMULAR 6 ? ofertantul are obligatia de a prezenta partea/partile din contract pe care le subcontracteaza si datele de identificare a subcontractantilor propusi. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti va prezenta o declaratie in acest sens
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5371/19.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S110-187608 din 08.06.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista oferte pe locul I ce prezinta pret egal, se va solicita reofertare printr-o clarificare depusa in SEAP, iar ofertantii vor depune un nou document ca urmare a solicitarii de clarificari formulate de autoritatea contractanta in SEAP (Operatorul SEAP permite aceasta facilitate).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE , conform art.256^2, alin.1, lit.b) din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE NEUROPSIHIATRIE CRAIOVA, COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR.CALEA BUCURESTI NR.99, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200260, Romania, Tel. +40 251597857, Email: [email protected], Fax: +40 251597857, Adresa internet (URL): www.scnpc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2013 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer