Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie medicamente


Anunt de participare numarul 146539/14.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC SFANTA MARIA
Adresa postala: B-dul Ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Pantelimon Mihaela Gabriela, Tel. +40 212223755, Email: [email protected], Fax: +40 212223755, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: farmacia spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 565, 018 si 5, 462, 144.64RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheiacontracte subsecvente lunar sau trimestrial in functie de necesitatile si fondurile disponibile. Cantitatile minime si maxime ce ar putea face obiectul unui contract subsecvent se regasesc in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de medicamente cu incheiere acord cadru cu un singur operator economic pe produs
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 565, 018 si 5, 462, 144.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine este de 1% in conformitate cu art 43 indce 1 din OUG 34/2006, se regasesc in anexa B.In cazul depuneri ofertelor pentru mai multe loturi se va completa un centralizator din care sa rezulte loturile pentru care s -a depus garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare conf art 86 din HG 925/2006.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de IMM beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare ( art 16 din legea 346/2004).Echivalenta in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului subsecvent a caror valoare depaseste echivalentul in lei a pragului de 130000 euro, conform art 89 alin 3 din HG 925/2006.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea . Se completeaza formularul nr 1.2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si copletarile ulterioare. Se copleteaza formularul nr 2. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ofertant asociat/ tert sustinator.Pentru tertul sustinator se solicita declaratia privind neincadrarea in prevederile art 181 lit a), c1), si d) din OUG 34/2006.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf OAP314/2010. Se completeaza Formularul nr. 34. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69` din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se completeaza formularul nr 4. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator / subcontractant.Persoanele cu functie de decizie in cadrl autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Manager - CSI Dr. Narcis CopcaDirector Financiar Contabil -ec. Octavia EneConsilier juridic - C.j. Adriana NitaMembrii comisiei de evaluare :
Director medical - Dr. Hanna Adrian - presedinte comisieFarmacist diriginte - farm Felicia BogatuCompartiment Achizitii - ec. Gabriela Pantelimon5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, care sa ateste lipsa obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ( termenul limita de depunere a ofertelor).( formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale. 1) Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in care obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.Pentru persoanele juridice/ fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare, traduse si legalizate.2) Autorizatie de punere pe piata a medicamentului, valabilala data limita de depunere a ofertelor , eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului, conform art. 700 din Legea nr. 95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3) Autorizatie pentru desfasurarea activitati de distribuitor angro de medicamente, in care se precizeaza sediul pentru care este valabila, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului sau alte institutii abilitate, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform art. 788 alin 1 din legea nr. 95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Fisa de informatii generale - formular 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
Certificare SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completarea declaratiei privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniCertificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2013 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatntii imputerniciti ai firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor cu pret egal clasate pe locul I se va face prin solicitarea respectivilor ofertanti pentru departajare, a unor noi propuneri financiare, in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.In cazul in care in urma solicitati unei noi oferte preturile sunt tot egale se anuleaza tot lotul.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu incheia contracte subsecvente pentru produsele pentru care Ministerul Sanatatii va initia proceduri de achizitii publice centralizate conform OUG 71/2012 si Ordinul 658?2013.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Spitalului Clinic Sfanta Maria
Adresa postala: B -dul Ion Mihalache nr 37-39 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212223755, Fax: +40 212223755
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2013 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer