Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie medicamente


Anunt de participare numarul 146563/16.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare Prof. Dr. I. M. Georgescu
Adresa postala: B-DUL CAROL I, NR. 50, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Punct(e) de contact: ANCA CIRSTEAN, Tel. +40 232267601, Email: [email protected], Fax: +40 232267601, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-DUL CAROL I NR. 50 IASI
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 780.39 si 3, 999, 731.98RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente lunar, trimestrial sau orice perioada in functie de fondurile bugetare alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile autoritatii contractante. Nivelul minim si maxim al cantitatilor de produse ce se poate achizitiona prin Acord Cadru: conform cantitatilor din Caietul de Sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de medicamente conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33622100-7 - Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33661100-2-Anestezice (Rev.2)
33661200-3-Analgezice (Rev.2)
33661700-8-Alte medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
33696000-5-Reactivi si produse de contrast (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente impartite pe 143 loturi prezentate in caietul de sarcini si Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 780.39 si 3, 999, 731.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte se regaseste in sectiunea "LOTURI" -Anexa B. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, iar in SEAP se va depune o copie scanata si semnata cu semnatura electronica, conform modelului de formular nr.1 .Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cod fiscal: 8615184, contul RO80TREZ4065005XXX009774, Trezoreria Iasi. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.2. In cuantum de 2% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent de furnizare in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare alocate de Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prezentul acord cadru va inceta de plin drept, in cazul in care MS desemnat ca unitate de achiz. centralizata cf. OUG 71/2012 Ord 1292/18.12.2012 pt aprobarea normelor metodologice pt achiz centralizata, la nivel national de med., va organiza lic la nivel national la produsele licitate de catre a.c.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - se vor completa modelele de formulare nr.4 si nr.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 - se va completa modelul de formular nr.6 ;(Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii:
1 Grigore Tinica -Manager
2 Dabija Eduard -Director medical
3 CodreanuLucica -Director financiar contabil
4 Jelea Anca Nicoleta Farmacist sef ? Presedinte comisie de evaluare cu drept de vot
5 Bazyani Amin -Medic specialist-lab cateterism-membru comisie de evaluare de drept de vot
6 Crucianu Stefana -Farmacist specialist- membru comisie de evaluare cu drept de vot
7 Lupu Claudia Letitia-Asistent medical principal farmacie- membru comisie de evaluare cu drept de vot
8 Ursu Maricica Catalina-Asistent medical principal farmacie- membru comisie de evaluare cu drept de vot
9 Haba Mirela-Asistent medical principal farmacie- membru comisie de evaluare cu drept de vot
10 Cirstean Anca - Analist programator IA ? secretar fara drept de votCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa modelul de formular nr.7 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor- in original sau copie lizibila "conform cu originalul".NOTA: Ofertantii clasati pe primele 3 locuri au obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2. Autorizatie de fabricatie/autorizatie pentru desfasurarea activitatii de distribuitor angro/en detail de medicamente eliberata de A.N.M.conform prevederilor Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii Titlul XVII Capitolele IV si VII.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa modelul de formular nr.8, iar pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR pentru fiecare an in parte care este urmatorul: 2010 - 4, 2099 2011 - 4, 2379 2012 - 4, 4560
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca exista oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte financiare , in vederea departajarii ofertelor.Daca egalitatea vizeaza pozitia 2, 3 din acordul cadru , elementul reofertarii va fi pretul care nu va putea fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior. De ex. daca egalitatea vizeaza pozitia 3 prin reofertare pretul va putea fi imbunatatit pana la nivelul pretului operatorului clasat pe locul 2.La reofertare se va accepta oferta financiara cu 3 zecimale. In cazul in care egalitatea se mentine, departajarea ofertelor se va face in functie de termenul de livrare (mai mic de 48 de ore), termen mentionat de operatorii economici in propunerea tehnica. ATENTIE: In cazul in care furnizorul: - nu-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului - nu isi indeplineste sau isi indeplineste defectuos obligatiile contractuale anterioare incheiate cu autoritatea contractanta, atunci autoritatea contractanta isi rezerva dreptul: - de a emite document constatator negativ, in baza art.97^1 din HG 925/2006 - de a exclude din procedurile viitoare ofertantul pentru care autoritatea contractanta a emis document constatator negativ, in baza art.181 lit.c^1 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioara.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al INSTITUTULUI DE BOLI CARDIOVASCULARE ''PROF. DR. GEORGE I.M. GEORGESCU'' IASI
Adresa postala: Bulevardul Carol I Nr.50, Localitatea: IASI, Cod postal: 700503, Romania, Tel. +40 232/267601, Fax: +40 232/267601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2013 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer