Licitatie Publica - Achizitie medicamente
Anunt de participare numarul 148580/17.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala: str.Plevnei nr.36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: Firanescu Nicoleta, Tel. +40 249512880, In atentia: Biroul achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: +40 249512373, Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Municipal Caracal
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Caracal, Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. OlT
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 168.88 si 539, 000.52RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ct. subsecvente se vor incheia lunar sau trimestrial, in functie de incheierea ct de prest serv medicale dintre Sp Mun Caracal si Casa de Asigurari de Sanatate Olt si de aprobarea bugetului cu aceasta destinatie. Cantitatea minima estimata a unui ct. subsecvent si cantitatea maxima estimata a unui ct. subsecvent sunt specificate in ANEXA B la fiecare lot in parte si in caietul de sarcini.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente, conform descrierii din Anexa B a prezentei Fise de date a achizitie si din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru, precum si cantitatile minime si maxime ale celui mai mare contract subsecvent ce poate fi incheiat in baza acordului cadru sunt specificate in ANEXA B la fiecare lot in parte si in Caietul de sarcini, pentru fiecare lot in parte .
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 168.88 si 539, 000.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare (GP) este 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autorit. contractanta. Cuantumul GP este specificat in ANEXA B , la fiecare lot in parte.Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor) .Trebuie sa fie irevocabila. Mod de constituire : -1) prin virament bancar ( inclusiv ordin de plata) in contul Spitalului Mun Caracal, cod fiscal 4395086, cod IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria Caracal, -2) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. -3) Se poate constitui si prin depunerea la casieria autorit. contractante a sumei in numerar. In orice situatie, GP obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) cu documentele de calificare pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor on line in SEAP , ora stabilita de SEAP.De asemeneaGP vafi prezentata la sediul Spit. Caracal pana la data limita de depunere a ofertelor. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de GP in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in doc. de atrib. Dovada constituirii GP se va prezenta in limba romana. In cazul in care se va constitui de catre o banca din strainatate se va prezenta in original insotita de traducerea autorizata. Neprezentarea GP pana la data si ora limita stabilta pentru depunerea ofertelor atrage respingerea ofertei. Restituirea GP se va face in cf. cu prev. art. 88 din HG nr. 925/2006 .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP in conformitate cu prev. art. 87 din HG nr. 925/2006 . IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP. Echivalenta in lei pt. o GP depusa in euro sau in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri propri obtinute din servicii medicale prestate de Spitalul Municipal Caracal si decontate de Casa de Asigurari de Sanatate Olt - fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI GLOBALA, continand si informatii generale ( cf. art. 185 alin. 1 litera c din OUG nr. 34/ 2006 , modificata si completata). Ofertantul trebuie sa prezinte informatii generale privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani ( 2010, 2011, 2012) . Nu se solicita o anumita cifra pentru a fi calificat. Vizeaza activitatea din ultimii trei ani , in masura in care informtiile respective sunt disponibile ; in acest ultim caz autoritate contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economoc a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Se va depune in original, semnat si stampilat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca pe locul 1 sunt clasate doua sau mai multe oferte deoareceau preturi egale , in vederea departajarii autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sa incarce electronicprin intermediul SEAP documente care contin noile preturi . Acordul cadru se va incheia cu cel mult 3 operatori economici. In situatia in care mai multi operatori economici.se claseaza pt. incheierea acordului cadru la egalitate pe locul 2 deoareceau preturi egale , in vederea departajarii autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sa incarce electronicprin intermediul SEAP documente care contin noile preturi. Aceste noi preturi pot fi imbunatatite decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul 1 in clasament.In situatia in care mai multi operatori economici.se claseaza pt. incheierea acordului cadru la egalitate pe locul 3 deoareceau preturi egale , in vederea departajarii autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza sa incarce electronicprin intermediul SEAP documente care contin noile preturi. Aceste noi preturi pot fi imbunatatite decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul 2 in clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator , despre un act al autoritatii contractante , pe care acesta il considera nelegal ( cf. art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala: Spitalul Municipal Caracal, Caracal, str. Plevnei, nr. 36, jud. Olt, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2013 08:16