Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente


Anunt de participare numarul 62129/26.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" Tarnaveni
Adresa postala: Str. Victor Babes, nr. 2-4, Localitatea: Tarnaveni, Cod postal: 545600, Romania, Punct(e) de contact: Moldovan Anna, Tel.0265446161, Email: [email protected], Fax: 0265446156, Adresa internet (URL): www.spitaltarnaveni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" Tarnaveni, str. Victor Babes nr. 2, jud. Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24414000-9 Antidiareice, antiinflamatoare si antiinfectioase intestinale24415000-6 Medicamente pentru diabet24416000-3 Vitamine24417000-0 Suplimente minerale24421100-2 Antitrombotice24421200-3 Antihemoragice24421300-4 Preparate impotriva anemiei24421400-5 Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii24422000-8 Medicamente pentru sistemul cardiovascular24422100-9 Medicamente utilizate in cardiologie24422300-1 Diuretice24422400-2 Vasoprotectoare24422600-4 Betablocanti34431500-9 Corticosteroizi de uz dermatologic si preparate dermatologice24432100-2 Antiinflamatoare si antireumatismale24432200-3 Miorelaxanti24432300-4 Preparate impotriva gutei24441200-9 Alte medicamente pentru ginecologie24441300-0 Hormoni sexuali si modulatori ai functiei genitale24442200-6 Corticosteroizi pentru uz sistemic24451000-0 Antiinfectioase generale pentru uz sistemic24451100-1 Antibacteriene pentru uz sistemic24451200-2 Antimicotice pentru uz sistemic24451300-3 Antimicobacteriacee24451500-5 Imunoseruri si imunoglobuline24451600-6 Vaccinuri24452300-0 Imunosupresoare24461100-4 Anestezice24461200-5 Analgezice24461300-6 Antiepileptice24461500-8 Psiholeptice24461600-9 Psihoanaleptice24473000-6 Medicamente impotriva maladiilor obstructive ale cailor respiratorii24474000-3 Medicamente impotriva tusei si a guturaiului24475000-0 Antihistaminice pentru uz sistemic24492400-3 Solutii pentru perfuzii24492700-6 Solutii de glucoza24493000-6 Toate celelalte produse terapeutice24495000-0 Toate celelalte produse neterapeutice24496800-5 Produse de contrast pentru utilizare in radiologie
Valoarea estimata fara TVA: 561, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii (contract cu CAS)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala; certificat de inregistrare eliberat de ORC; Certificat constatator eliberat de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2007Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie de afaceri pe ultimiui trei ani este de 500.000 RON. Neindeplinirea acestei cerinte de catre oricare dintre ofertanti atrage automat descalificarea acestora
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara; Autorizatie de punere pe piata de la ANM; Autorizatie de functionare eliberat de MSP; Autorizatie de dealer pentru livrarea produselor; Certificate emise de organisme acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2008 12:00
Locul: Spitalul Municipal "Dr. Ghe. Marinescu" Tarnaveni, str. Victor Babes nr. 2, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali sau imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Targu Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr. 1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 545600, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 545600, Romania, Tel.021/310.46.42, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Spitalului Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" Tarnaveni
Adresa postala: Str. victor Babes nr. 2, Localitatea: Tarnaveni, Cod postal: 545600, Romania, Tel.0265/44.61.61, Email: [email protected], Fax: 0265/44.61.56
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer