Licitatie Publica - achizitie medicamente
Anunt de participare numarul 58211/11.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PIATRA NEAMT
Adresa postala: STR. B-DUL TRAIAN NR 1-3, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610136, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA-MIHAELA MARESIU, Tel.0233/213470, Email: [email protected], Fax: 0233/232050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: spitalul judetean de urgenta piatra neamt, bdul traian nr 1-3, jud neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
medicamente diverse
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24411000-8 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.1)
24420000-4-Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.1)
24421100-2-Antitrombotice (Rev.1)
24421400-5-Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.1)
24461500-8-Psiholeptice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conf caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 600, 103 si 5, 228, 628RON
II.2.2) Optiuni
Da
contractul poate fi prelungit pentru primele 4 luni ale anului 2009, conf art 6 HGR 925
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.09.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 52286, 32 pentru oferta totala, sau defalcat pe loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si programe de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA-formular prezentare-DECLARATII PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181-formular de prezentare-CERTIFICATE CONSTATATOARE privind indeplinirea obliga-
tiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributieipentru asigurarile sociale de stat-formulare tip eliberate de autoritatile competente din tarain care ofertantul este resident, respectivDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ANAF si Directia de Taxe si Impozite Locale.NOTA: - pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie emise cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii procedurii.
-PENTRU PERSOANE JURIDICE ROMANE: 1.- certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor , de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte;
-obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectulprocedurii.-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare(faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2.- certificat de inregistrare a societatii-PENTRU PERSOANE JURIDICE STRAINE: - documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTULCONTABIL la data31.12.2007, vizat si inregistrat la Administratia Finantelor Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale-formular C1 2.Experienta similara / recomandari din partea altor beneficiari scrise si parafate privind calitateaproduselor similare livrate/ princilalele livrari de produse in ultimii 3 ani.
a.certificate ISOsau echivalent, b. APP autorizatie de punere pe piata, c. aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 12:00
Locul: S.J.U. Piatra Neamt, compartiment achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str stavropoleor, nr 6 sect 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: str cuza voda, nr 1, Localitatea: bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depun la cnsc in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul judetean de urgenta piatra neamt, comp juridic
Adresa postala: bdul traian nr 1-3, ,Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610136, Romania, Tel.0233219440, Fax: 0233216562
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 16:39