Licitatie Publica - achizitie medicamente
Anunt de participare numarul 50894/26.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEANDE URGENTA SLATINA
Adresa postala: STR. CRISAN NR.9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230013, Romania, Punct(e) de contact: NELU COJOCARU, Tel.0249418962, Email: [email protected], Fax: 0249418963, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta SlatinaFarmacia nr 1, farmacia nr 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
alte medicamente pt sist nervos, medicamente pt oftalmologie, medicamente pt aparatul respirator, medicamente impotriva tusei si a guturaiului, antihistaminice uz sistemic, produse antiparazitare, produse nutritie parentarala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24461700-0 - Alte medicamente pentru sistemul nervos (Rev.1)
24462100-1-Medicamente pentru oftalmologie (Rev.1)
24470000-9-Medicamente pentru sistemul respirator (Rev.1)
24474000-3-Medicamente impotriva tusei si a guturaiului (Rev.1)
24475000-0-Antihistaminice pentru uz sistemic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
produsele se regasesc in documentatie
Valoarea estimata fara TVA: 1, 697, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posib. supl. cant. pana la 50%, in functie de fondurile alocate. Nu se admit oferte alternative.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 1.697 lei RON (detalii in documentatia de atribuire); garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului de achizitie (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri CAS Olt
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Documente care dovedesc situatia personala a ofertantului: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu anexa si art 181.Certificatele de sarcini fiscale privind achitarea la zi a obligatiilor bugetare.2. Documentele care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Teritoriala.Statutul/actul constitutiv al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea economico-financiara.Bilantul contabil al anului precedent vizat de organisme fiscale precedente.Fisa de informatii generale (Anexa).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care sa ateste capacitatea tehnica si/sau profesionala: Fisa de informatii privind experienta similara (Anexa).Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Declaratii referitoare la dotarile de natura tehnica.Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere.autorizatie de punere pe piata a produsului;aviz de functionare eliberat de MS;certificat de calitate;certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu, nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 20188, Romania, Tel.0251.418568, Fax: 0251.415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNSC in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Slatina - Oficiul Juridic
Adresa postala: strada Crisan 9-11, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230008, Romania, Tel.0249.431764/238, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 12:40