Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE 85 LOTURI-ACORD CADRU 2 ANI


Anunt de participare numarul 143317/26.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE CLUJ-NAPOCA
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. VIILOR nr. 46-50, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400347, Romania, Punct(e) de contact: BOTA VIORICA RODICA, Tel. +40 0264207021, Email: [email protected], Fax: +40 0264453131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE 85 LOTURI-ACORD CADRU 2 ANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Recuperare Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 188.46 si 2, 583, 590.56RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru , autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente, numarul minim de contracte subsecvente ce vor fi atribuite pe parcursul unui an calendaristic este de 1 contract, iar numarul maxim de contracte subsecvente va fi stabilit in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MEDICAMENTE 85 LOTURI-incheiere acord cdru pe 2 ani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala, denumirea produselor precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul caietului de sarcini, precum si in Anexa B aferenta fiecarui lot in parte
Valoarea estimata fara TVA: intre 81, 188.46 si 2, 583, 590.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art.. 86. din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Garantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate vira in contul RO75 TREZ 2165006XXX025377 Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic pe SEAP si va fi prezentata si la sediul AUTORITATII CONTRACTANTE de catre toti operatorii economici in original pana la ora si data limita de depunere a ofertelor. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006 Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda , echivalentul in leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). Garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului de furnizare fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract conform art.90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAP
- Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69^1 lit. a din OUG 34/2006
-Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie:
Dr.Patrichi Sanda-Manager , Ec. Marian Birica-Director Financiar Contabil, jr.ing.Galea Consuela-sef Birou Achizitii Publice Contractare, Farm pr. Duna Lenuta-Sef farmacie, ing.Bota Viorica-Birou Achizitii Publice Contractare
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006) ? Ofertantul va prezenta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
- Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat (Art. 181 din Ordonanta de urgenta 34/2006) - Ofertantul va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (Art. 183 din Ordonanta de urgenta 34/2006) - Ofertantul va prezenta Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul solicitat se poate prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In etapa evaluarii ofertelor ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate.
-Autorizatie de punere pe piata a tuturor produselor ofertate-declaratie pe propie raspundere precum si autorizatiile scanate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?informatii generale?, din care sa rezultecifra de afaceri pe domeniul de activitate, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) -conform formularului atasat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului- in termen de valabilitate
ISO 9001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
documente originale/copie conform cu originalul/ copie legalizataSe prezinta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea cu standardele relevante-ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte prezinta preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Daca se vor obtine din nou preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara , caz in care acordul cadru, respectiv contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona si de a incheia contracte subsecvente doar in conditiile existentei alocatiilor bugetare necesare.Produsele nu se regasec pe lista de pe site-ul MS.Pentru produsele pentru care Ministerul Sanatatii va efectua procedura de achizitie publica acordurile cadru se vor rezilia de drept la data incheierii noilor acorduri cadru pentru aceste pozitii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
GIURGEA, GHIDRA & ASOCIATII - Societate civila de avocati
Adresa postala: B-dul 21 decembrie 1989 Nr. 102, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400106, Romania, Tel. +40 264443355, Email: [email protected], Fax: +40 264443355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2013 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer