Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente Anti-infectioase generale de uz sistemic, Antibacterieni de uz sistemic, Medicamente folosite in cardiologie, Anestezice, Diverse medicamente


Anunt de participare numarul 130535/19.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala:  Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730143, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Dumitrascu, Tel. 0745895788, Email:  [email protected], Fax:  0235312111, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara de utilitate publica cu personalitate juridica ce furnizeaza sevicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente Anti-infectioase generale de uz sistemic, Antibacterieni de uz sistemic, Medicamente folosite in cardiologie, Anestezice, Diverse medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, Str. Stefan cel Mare, Nr.233
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
33622100-7-Medicamente utilizate in cardiologie (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33661100-2-Anestezice (Rev.2)
33690000-3-Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini si a documentatiei atasate la prezentul anunt
Valoarea estimata fara TVA: 518, 503.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.10.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-garantie de participare 1% din valoarea estimata pe fiecare lot, conform documentatiei de atribuire si sectiunii loturi] -garantie de buna executie 5%fara tva din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri CJAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea-completare formular A din sectiunea Formulare-in originalb) declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-completare formular B din sectiunea Formulare- in originalc) certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de organele administratiei publice locale-in original sau copie stampilata cu stampila societatii, ,conform cu originalul''d) certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj)eliberat de Directia Generala a Finantelor publice si Controlul Finantelor de Stat-in original sau copie stampilata cu stampila societatii ''conform cu originalul''e) Pentru persoanele juridice romane: -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial original sau copie stampilata cu stampila societatii, ,conform cu originalul''Pentru persoane juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in copie stampilata cu stampila societatii, ,conform cu originalul'', anexindu-se si traducerea autorizata in limba romana)f) CUI(codul unic de inregistrare)-in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale-declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani(2008;2009;2010)-formularul B2 din sectiunea Formulareb) Bilantul financiar-contabila la 30.12.2010 vizata de D.G.F.P. ? in copie, semnata si stampilata conform cu originalul;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor livrari de produse similare efecuate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa si depune, in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul"de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, Formularul C1 din sectiunea formulare.b) autorizatie sanitara de functionare emisa de organele competente ale Ministerului Sanatatii Publice.c) autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului(APP)d) se solicita prezentarea unor certificate, emise de organe independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii(ISO9001 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
430/14.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2011 11:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, Nr. 233, Localitatea:  Vaslui, Cod postal:  730006, Romania, Tel. 0235312111, Fax:  0235312111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2011 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer