Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC


Anunt de participare numarul 77586/18.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIUL SPITALULUI JUDETEAN DE UIRGENTA DEVA, FARMACIA NR.1 SI FARM. NR.2 ( TBC)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.LOT.DENUMIRE COMUNA INTERNATIONALA..........U/M.....CANT.TOTALA/8LUNI
_________________________________________________________________
1.AMIKACIN 500MG................................FL...........1600
2.AMOXICILINA +AC.CLAVULANIC 1.2G...............FL..........18720
3.AMOXICILINA +AC.CLAVULANIC 1G.................TB...........7600
4.AMOXICILINA +AC.CLAVULANIC 457 MG/5ML SUSP....FL.............80
5.AMOXICILINA +AC.CLAVULANIC625 MG..............TB...........2400
6.AMOXICILINA 125MG SUSP........................FL.............40
7.AMOXICILINA 250MG SUSP........................FL.............80
8.AMOXICILINA 500MG.............................TB..........12000
9.AMPICILINA250MG.............................FL...........2400
10.AMPICILINA250MG SUSP.......................FL.............80
11.AMPICILINA500 MG...........................FL...........8800
12.AMPICILINA500MG............................TB...........8800
13.AMPICILINA 1GR...............................FL..........17600
14.AMPICILINA+ SULBACTAM1.5G..................FL...........5600
15.BENZILPENICILINAG POTASICA 1MILUI........FL...........5600
16.BENZILPENICILINA 1MIL........................TB............480
17.BENZILPENICILINA G POTASICA 400 000UI........FL...........1600
18.CEFACLOR 125MG /5ML SUSP.....................FL.............16
19.CEFACLOR 250MG /5ML SUSP.....................FL.............40
20.CEFACLOR 750MG...............................TB............800
21.CEFEPIM 1G...................................FL...........1200
Valoarea estimata fara TVA: 419, 392.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SOLICITAM GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE LA C.J.A.S. HUNEDOARA - DEVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATII PRIVIND EGIBILITATEA.
2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181.
3. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT , ELIBERAT DE D.G.F.P., VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR,
4. CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE, ELIBERAT DE AUTORITATEA LOCALA, VALABIL LA DATA DECHIDERII OFERTELOR,
5.CERTIFICATUL DE INREGISTRARE IN COPIE,
6.CERTIFICATUL CONSTATATOR IN COPIE CU ANEXELE VIZATE LA ZI, EMISE DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI,
7.DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE /ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PEROFESIONAL.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DOCUMENTE EMISE DE ORGANISME ACREDITATE CARE SA ATESTE: CERTIFICATE SISTEME DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001:2000 AL PRODUCATORULUI/DISTRIBUITORULUI SAU ACT ECHIVALENT,
2.AUTORIZATIA DE DEALER/ACT ECHIVALENT,
3.AUTORIZATIA DE PUNERE PE PIATA A PRODUSULUI SAU ECHIVALENT VALABIL IN C.E.(REZUMAT RAPORT EUROPEAN PUBLIC DE EVALUARE).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7286/14.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2009 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTELA SALA DE SEDINTE.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR CARE VOR PREZENTA DELEGATIE SAU IMPUTERNICIRE.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR. I.C. BRATEANU, NR.1, Localitatea: ALBA- IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTARTIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLES, NR.6, SECT.3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: STR. 22DECEMBR., NR.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254228711, Fax: 0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2009 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer