Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE


Anunt de participare numarul 138667/05.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Adresa postala: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210218, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN BRINCUS, Tel. +4 0253237804, Email: [email protected], Fax: +4 0253237804, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU, STR.PROGRESULUI, NR.18, JUD.GORJ
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMPICILLINUM 1G-123000 FL, GENTQAMICINUM 80 MG-39000 FI, OXACILLINUM 500 MG FL-27000, OXACILLINUM 500 MG CPS-
10000 CPS, PENICILLINUM GK 1000000 UI-45000 FL, CEFTRIAXONUM 1G-400 FL, CEFOPERASONUM 1000 MG + SULBACTAM 1000
MG-2770 FL, CEFPIRONUM 1G-400 FL, CEFTRIAXONUM 2G-1000 FL, CLYNDAMICINUM 150 MG/ML FL 4 ML- 600 FL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AMPICILLINUM 1G-123000 FL, GENTQAMICINUM 80 MG-39000 FI, OXACILLINUM 500 MG FL-27000, OXACILLINUM 500 MG CPS-
10000 CPS, PENICILLINUM GK 1000000 UI-45000 FL, CEFTRIAXONUM 1G-400 FL, CEFOPERASONUM 1000 MG + SULBACTAM 1000
MG-2770 FL, CEFPIRONUM 1G-400 FL, CEFTRIAXONUM 2G-1000 FL, CLYNDAMICINUM 150 MG/ML FL 4 ML- 600 FL
Valoarea estimata fara TVA: 535, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1-4400 lei, L2-550 lei, L3-1300 lei, L4-100 lei, L5-2000 lei, L6-100, L7-990, L8-450, L9-550, L10-100.SE POATE CONSTITUI PRIN: INSTR. DE GARANTARE EMIS IN COND.LEGII DE O SOC. BANCARA SAU DE O SOC. DE ASIGURARIIN CUANTUM SI PT. PERIOADA PREVAZUTA; VIRAMENT BANCAR IN CONT RO72TREZ3365006XXX007224. IN CAZUL IN CAREGAR.DE PART.SE CONSTITUIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SE VA FOLOSI MODELUL DIN SECT.FORMULARE -FORMULARUL NR.5. PERIOADA DE VALABILITATE GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE DE LA DATA LIMITA DEDEPUNERE A OFERTELOR. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE IN PROCENT DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SI SE POATE CONSTITUI PRIN INSTR.DE GARANTARE EMIS IN COND.LEGII DE O SOC. BANCARA SAU DE O SOC. DE ASIGURARI CARE SE PREZINTA IN ORIGINAL.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Gorj.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, 181 din OUG 34/2006 - Formularele 2 si 3.2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Primarie din care sa rezulte inexistenta datoriilor catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor.4.Certificat de participare cu oferta independenta conform ORd.314/2010 al ANRMAP - Formularul 1.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare - Formularul 4CONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: Dr.Stanculete VasileDIRECTOR MEDICAL: Dr.Caliman EugeniaDIRECTOR FIN.CONTABIL: Ec.Vienescu DumitruDIRECTOR INGRIJIRI: As.Gridan MarianaComp.Juridic: Manea Daniela, Horhoianu EmiliaServ.Aprovizionare - Achizitii: Brincus Florin, Tomulescu Ion, Tunaru PaulFarm. Neferu Emilia 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N din certificatul constatator emis de O.N.R.C din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
2.Autorizatie de functionare de la Ministerul Sanatatii.
3.Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentului pentru fiecare medicament.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat la organele competente in conditiile art. 185 din OUG 34/2006 modificata si completata.
Completarea Formularului nr 3 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari in ultimii 3 ani.
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor, conform ISO 9001/2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pretul ofertei va fi valoarea in lei, fara TVA / lot. Oferta se va depune in SEAP. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC - SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU
Adresa postala: TG-JIU, STR.PROGRESULUI, NR.18, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210218, Romania, Tel. +40 253210432, Email: [email protected], Fax: +40 253210151, Adresa internet (URL): WWW.SPITALGORJ.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2012 22:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer