Licitatie Publica - Achizitie medicamente antibiotice
Anunt de participare numarul 71031/22.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Adresa postala: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210218, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN BRINCUS, Tel.0253237804, Email: [email protected], Fax: 0253237804, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente antibiotice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Tg-Jiu, str.Progresului, nr.18, jud.Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ampicillinum 1 g fl inj, Ampicillinum 250 mg fl inj, Ampicillinum 500 mg cps, Cloramfenicol 1 g flacon
Gentamicin 80 mg fiole, Oxacilinum 500 mg, Oxacilinum 500 mg fl. Inj, Benzilpenicilinum K 1000000 flacon
Tetraciclinum 250 mg cps, Ceftriaxon 500 mg, Cefoperazona 2g, Cefpiron 1g, Imipenem + Cilastatin 500 mg
Ertapenem sodic 1g, Piperacilina + Tazobactam 4.5, Eritromicina 200 mg, Rifampicina 150 mg
Benzatinii benzilpenicilinum 1200000, Amikacinum 250 mg/ml fi x 2 ml, Amoxicilina + acid clavulanic 457 sirop, Meropenem 500 mg, Ceftriaxon 2g, Vancomicina 500 mg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1-178500fl, L2-15300fl, L3-51000cps, L4-2040fl, L5-71400fi, L6-25500cps, L7-91800fl, L8-91800fl, L9-14280cps, L10-3060fl, L11-6120fl, L12-8160fl, L13-400fl, L14-400fl, L15-2040fl, L16-14280comp, L17-6120comp, L18-2040fl, L19-5100fi, L20-200fl, L21-400fl, L22-3060fl, L23-400fl.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 556, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lot1-6000 lei, L2-300, L3-190, L4-100, L5-600, L6-100, L7-2000, L8-2000, L9-20, L10-600, L11-2000, L12-7500, L13-300, L14-900, L15-2000, L16-50, L17-10, L18-40, L19-400, L20-60, L21-300, L22-2000, L23-140
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI CJAS GORJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie eligibilitate
2.copie certificat inregistrare la registrul comertului
3.fisa informatii generale.
1.certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.copie bilant contabil la 30.06.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.certificat de calitate ISO
2.autorizatie de punere pe piata de la agentia nationala a medicamentului
3.autorizatie de functionare de la ministerul sanatatii
4.autorizatie pentru livrarea produselor de la producator5.experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2009 12:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Tg-Jiu, str.Progresului, nr.18, jud.Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare impreuna cu reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul jud. de urgenta Tg-Jiu - Compartiment contencios- relatii publice
Adresa postala: STR.PROGRESULUI, NR.18, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210218, Romania, Tel.0253243515, Email: [email protected], Fax: 0253210432
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2009 09:02