Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente antineoplazice


Anunt de participare numarul 120811/07.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CURTEA DE ARGES
Adresa postala:  Str. Cuza Voda nr. 6-8, Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Punct(e) de contact:  Florin Constantinescu, Tel. 0248722498, Email:  [email protected], Fax:  0248722473, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente antineoplazice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante
Str. Cuza Voda, nr. 6-8, Curtea de Arges, Jud. Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie de medicamente pentru programul de oncologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr lotDCIConcentratieFormaCantitate
1 Etoposidum 100mg/5mlConcentrat pt sol. perf200
2 Cisplatinum 50mg/50mlConcentrat pt sol. perf58
3 Fluorouracilum 500mg/10mlConcentrat pt sol. perf300
4 Fluorouracilum 250mg/5mlConcentrat pt sol. perf180
5 Calcii Folinas 100mg/10mlSol inj210
6 Calcii Folinas 30mg/3mlSol inj30
7 Gemcitabinum 1gPulbere pt sol perf140
8 Acidum Pamidronicum60mgLiof pt sol perf16
9 Epirubicinum 50mg/25mlConcentrat pt sol. perf48
10 Cyclophosphamid 200mgPulbere pt sol perf50
11 Paclitaxelum 100mg/16, 7mlConcentrat pt sol. perf75
12 Oxaliplatinum 100mg/20mlConcentrat pt sol. perf15
13 Oxaliplatinum 150mg/30mlConcentrat pt sol. perf20
14 Irinotecanum 300mg/15mlConcentrat pt sol. perf24
15 Docetaxelum 80mg/2mlConcentrat pt sol. perf24
16 Docetaxelum 20mg/mlConcentrat pt sol. perf48
17 Acidum Zolendronicum4mgPulbere pt sol perf60
18 Pegfilgrastinum6mg/mlSol inj4
19 Interferonum alfa 2b 18MUIPen multidoza48
20 Epirubicinum 10mg/5mlConcentrat pt sol. perf12
21 Triptorelinum 3, 75mgLiof pt inj84
22 Goserelinum 3, 6mgImplant96
23 Leuprorelinum 3, 75mgLiof pt inj36
24 Leuprorelinum 7, 5mgLiof pt inj24
25 Fulvestrantum 250mg/5mlSol inj48
Valoarea estimata fara TVA: 537, 987.82RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.07.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 5379, 87 lei, sau pe loturi conform precizarilor din lista , , Loturi'' la , ,informatii suplimentare privind loturile''
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la Casa de asigurari de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr34/2006
- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul local, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrarefiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Persoane juridice/fizice romanea) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.
b) Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Persoane juridice /fizice strainea) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) O declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri, pentru activitatea din ultimii trei ani
b) Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa-l depuna potrivit legii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata eliberata de Ministerul Sanatatii pentru produsul ofertat; -Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se desfasoara intr-o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2150
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
FONDURI DE LA CASA DE ASIGURARI DE SANATATE
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021 310.46.41, Email: [email protected] , Fax: 021 310.46.42, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.snsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Municipal Curtea de Arges
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr 6-8, ,Localitatea:  Curtea de Arges, Cod postal:  115300, Romania, Tel. 0248722150, Email:  [email protected], Fax:  0248722473, Adresa internet (URL):  www.smca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer