Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE
Anunt de participare numarul 134955/23.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Orasenesc Pucioasa
Adresa postala: Pucioasa, str. Republicii, nr. 125, Localitatea: Pucioasa, Cod postal: 135400, Romania, Punct(e) de contact: Corina Stoica, Tel. +40 0245760510, In atentia: MANDOIU ELENA, Email: [email protected], Fax: +04 0245760610, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Orasenesc Pucioasa, str. Republicii, nr.95
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MEDICAMENTE ANTINEOPLAZICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pentru fiecare lot in parte sunt prevazute in anexa B , ,loturi?? din cadrul fisei de date precum si in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 411, 968.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zileCuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este prevazut in anexa B , ,loturi??: Cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea contractuluifara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 1% din valoareacontractuluifara TVA, pentru IMM-uri.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat -fonduri din asigurarile sociale de sanatate destinate programului PN 3.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (formularul 1 din sec III)
2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 2 din sec III)
3.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Ofertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010 (formular 3 din sec III)
4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^ 1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al ?IV-lea inclusiv.Pentru completarea declaratiei : persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager ? Dr. Cecilia Ionescu , Dir. Medical ? Dr. Madalina Ilinca , Dir. Financiar-contabil ? Ec. Corina Stoica , Sef ser. Ad-tiv-Jr. Ancuta Adriana, Birou Achizitii- Jr. Mandoiu Elena, Membru comisie : Tomuleasa Narcis.
5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun oferte-in original, sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul'' de catre reprezentantul legal. 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte :
a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
b) codul unic de inregistrare;
c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d) structura actionariatului;
e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f) domeniul de activitate principal;
g) domeniile de activitate secundare;
h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
2.Autorizatie sanitara de functionare emisa de organele competente ale Ministerului Sanatatii in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
2.Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 10:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitate de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu pret egal.In cazul in care in cadrul procedurii de atribuire offline fara etapa finala de licitatie electronica se va constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare al cailor de atac este prevazut de art. 256.2, alin(1) lit.b din OUG 34/2006- 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Orasenesc Pucioasa
Adresa postala: str.Republicii, nr. 95, Localitatea: PUCIOASA, Cod postal: 135400, Romania, Tel. +40 0245760510, Email: [email protected], Fax: +40 0245760610
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 08:39