Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente Antineoplazice si imunomodulatoare


Anunt de participare numarul 146137/28.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE TITAN DR.CONSTANTIN GORGOS
Adresa postala: BD.NICOLAE GRIGORESCU NR.41, SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030442, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Necula, Tel. +40 213412031, Email: [email protected], Fax: +40 213412035, Adresa internet (URL): www.spitalulgorgos.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente Antineoplazice si imunomodulatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul. Pictor nicolae grigorescu nr. 41, sector 3 , Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 906, 697.59 si 9, 727, 341.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS 1 ?septembrie -decembrie 2013, CS 2-4-ianuarie 2014-decembrie CS 3 : ianuarie 2015 - august 2015
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea medicamentelor necesare tratamentului cu antineoplazice si imunomodulatoare
Produse farmaceutice medicamente: 95 loturi, detaliate in Anexa privind loturile si in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a 95 de medicamente antineoplazice si imunomodulatoare.
Detaliate in Anexa privind loturile si in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 906, 697.59 si 9, 727, 341.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Operatorul economic va constitui garantie de participare pentru loturile la care participa . Garantia va fi constituita prin virament in contul RO48TREZ7035006XXX012838 deschis la Trezorerie sector 3 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori societate de asigurari.Pentru o evaluare unitara si pentru respectarea prevederilor legale perioada de valabilitate a garantiei pentru participare si cea a ofertei se vor raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru o garantie de participare depusa in valuta operatorul economic o va face la cursul BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor de pret .Dovada constiturii Garantiei de participare va fi postat in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii contractante. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 ( facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din coantumul precizat in documentatia de atribuire . Formularul 11 din sectiunea formulare.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in cazul respingerii unei contestatiise va calcula pentru fiecare lot in parte in conditiile art.278ยน din OUG nr.34/2006, cu modificarile ulterioare. Acesta se va aplica si in cazul in care operatorul economic care a contestat isi retrage contestatia formulata .Prevederile art. 278.1 alin 2 din OUG nr. 34/2006 se vor aplica doar loturilor a caror valoare estimata depaseste pragul prevazut la art. 19 din OUG nr. 34/2006. se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA .Este permisa constituirea garantiei prin toatemodalitatile prevazute la art.90 dn HG 925/2006 cu modificarile ulterioare.In baza art.89 alin.3 din HG 925/2006, autoritatea contractanta nuva solicita constituirea garantiei de buna executie in cazul in care valoarea unui contract subsecvent este mai mica decat 130.000 Euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - Programe nationale PNS curativ oncologie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala1. Ofertantul va completa formularul nr. 12 A din Sectiunea III ?Formulare ? - Declaratie privind eligibilitatea.2.Ofertantul va completa formularul nr. 12 B din Sectiunea III ?Formulare ? - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Pentru confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, ofertantul va prezenta: 3. Certificatul constatator de atestare fiscala . din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Se va depune in copie certificata conform cu originalul, original sau copie legalizataPersoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale. din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Se va depune in copie certificata conform cu originalul, original sau copie legalizata5.Ofertantul va depune declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69?1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul sunt : Manager Dr. Violeta MANASI, Dir. Fin. Contab. Besoiu Mariana Valy, Dir. Med. Dr. Mircea Lupusoru , Dr. Dediu Renata.6.Ofertantul va completa formularul nr. 12 C din Sectiunea III ?Formulare ? - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune, fara a fi obligati sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului de achizitie publica, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contratului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.6. Operatorii economici vor depune certificatul de participare conform Ordinului nr. 314/2010. ? Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului . Se va depune in copie certificata conform cu originalul, original sau copie legalizata? Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.Se vor depune autorizatiile de punere pe piata emise de ANM pentru respectarea Ordinului nr.75/2010 privind regulile de buna practica farmaceutica, de catre toti partcipantii la procedura valabila la data limita de depunere a candidaturilor in copie conforma cu originalul, original sau copie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorul economic va depune ultimul bilant contabil aferent anului 2012 vizat si inregistrat de organele competente2. Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formularul 13 - Informatii Generale din sectiunea formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul a livrat produse similare confirmate prin prezentare de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
1 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formular 12Ddin sectiunea formularePrezentarecertificat emis de un organism independent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa detina un astfel de certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
necesitatea continuarii tratamentului pacientului oncologic. Intreruperea tratamentului ar avea urmari tragice .
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Toti candidatii care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3063/08.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu preturi egale pe primul loc Autoritatea contractantava solicita reofertare prin intermediul seapIar pentru ofertantiiclasati pe locurile2 ? 5isi poate imbunatati oferta financiara decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificareconform prevederilor articolului nr. 176 din OUG nr. 34/2006 vor fi selectati in etapa a 2 a pentru depunerea ofertelor tehnice si financiare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 alin2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE PSIHIATRIE TITAN "Dr. Constantin Gorgos "
Adresa postala: Bd. Pict. Nicolae grigorescu nr. 41, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030442, Romania, Tel. +40 213412031, Email: [email protected], Fax: +40 213412035, Adresa internet (URL): www.spitalulgorgos.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2013 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer