Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE-ASIGURARI


Anunt de participare numarul 147792/08.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea: Braila, Cod postal: 810325, Romania, Punct(e) de contact: Dragu Stanica, Tel. +40 239693868, In atentia: Ec. Dragu Stanica, Email: [email protected], Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE-ASIGURARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900, 779.68 si 6, 125, 899.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente pe an bugetar conform calendarului estimativ de atribuire al contractelor subsecvente, calendarul procedurii din anexe la caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie Medicamente - cu incheiere acord cadru.In cazul in care achizitiile publice centralizate organizate de Ministerul
Sanatatii vor fi definitivate in decursul valabilitatii acordului cadru incheiat pentru medicamentele ce fac obiectul prezentei proceduri, unitatea
contractanta va rezilia contractul acord cadru de furnizare, urmand ca procedura de achizitie sa se deruleze in conformitate cu noile
contracte incheiate de Ministerul Sanatatii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33692400-1 - Solutii pentru perfuzii (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intrucat avem mai multe tipuri de medicamente, cantitatile minime si maxime pentru fiecare lot in parte se regasesc in Anexa B a fisei de
date si in caietul de sarcini.Oferta financiara nu poate sa depaseasca valoarea maxima estimata deoarece in acordul cadru a fost estimata
valoarea maxima a fondurilor disponibile
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900, 779.68 si 6, 125, 899.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma fixa pentru fiecare lot in parte, sumele se regasesc in ANEXA B a fisei de date. Valabilitatea garantieiptr.participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de depunere aofertelor.Constituire: garantia de participare se va incarca atat in SEAP cat si in original la sediul unitatii contractante pana la data limita dedepunere a ofertelor pentru un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, virament bancar sau OP in contul RO49TREZ 1515006XXX007274 deschis la Trez. Mun. Braila. CF 4342863, Cf.art.33, alin.(3) din HGR nr.925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, oferta se respinge daca nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada devalabilitate solicitata in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada devalabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada devalabilitate a ofertei. Lipsa garantiei de participare duce automat la respingerea ofertei In masura in care Consiliul respinge o contestatie canefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conf cu prev art. 278^1 alin 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 1% din valoarea estimata a acordului cadru, aferent fiecarui lot. Echivalenta pentru ogarantie de participare depusa in valuta, se va face la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executiese constituie, dupa data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Autoritateacontractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesuluiverbal de receptiea produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Prezentare formular 12 A , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)c)Prezentare formular 12 C - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privindneincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/20061. Ec. Sin Rodica - Manager, .2. Ec. Chirita Irina ? Director financiar-contabil, 3. Dr. Iugulescu Mihail ? Director medical, 4. Ec. Petrea Lenuta - Sef Serviciu APCA - intocmire documentatie de atribuire, 5. Gegea Constanta - Jurist - intocmire documentatie deatribuire, 6. Ec.Dragu Stanica - Economist in cadrul Serviciului APCA - intocmire documentatie deatribuire, 7. Farm Sisu Dumitra- Farmacist Sef - intocmire caiet de sarcini, 8. Asistent Farm Pana Adriana- Farmacist - membru in comisia de evalare a procedurii de atribuire, 9. Ref. Otelea Mariana Cristina - membru de rezerva in comisia de evalare a procedurii de atribuire, 10. Andronescu Diana ? Jurist- membru de rezerva in comisia de evalare a procedurii de atribuire, d)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 5e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei avand data limita de depunere a ofertei. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritorialaofertantul are puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei avand data limita de depunere
a ofertei. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cat si informatiile cuprinse in acesta trebuiesa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor., inoriginal, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul deactivitate al societatii.Depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentruconformitate documentul (ele) in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2,
care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in masura incare informatiile respective sunt disponibileSe solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2,
care sa cuprinda si cifra de afaceri pt. domeniul de activitate aferent pt
obiectul contractului pe ultimii trei ani, in masura in care informatiile
respective sunt disponibile.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul
mediu anual lei/valuta comunicat de BNR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fisustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant sipersoana respectiva. Ofertantul are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurselefinanciare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiaranu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform art. 180 si art 181 lit. a), c1) sid), conf art. 186 alin (2) din OUG nr. 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe locurile din clasament care coincid cu numarul maxim al operatorilor cu care se va incheia acordulcadru au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in vederea departajarii ofertelor.Modalitatea de departajare nu trebuie saafecteze ofertantii clasati pe un loc superior.sper ex: daca ofertantii de pe locul trei au preturi egale reofertarea se poate face pana la limitapretului ofertantului clasat pe locul anterior.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Braila
Adresa postala: Soseaua Buzaului, nr. 2, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810325, Romania, Tel. +40 239693868, Fax: +40 239693868, Adresa internet (URL): www.spitalbraila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2013 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer