Licitatie Publica - Achizitie medicamente destinate tratamentului in ambulatoriu si spital al bolnavilor inclusi in Programul National de boli transmisibile- subprogramul de tratament al bolnavilor de tuberculoza
Anunt de participare numarul 133627/01.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL CARACAL
Adresa postala: str.plevnei nr.36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: Firanescu Nicoleta, Tel. +40 249512880, In atentia: Biroului Achizitii Publice si Contractare, Email: [email protected], Fax: +40 249512373, Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spitalul Municipal Caracal
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente destinate tratamentului in ambulatoriu si spital al bolnavilor inclusi in Programul National de boli transmisibile- subprogramul de tratament al bolnavilor de tuberculoza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Caracal ,
Caracal, str. Plevnei , nr. 36, jud. Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 18.87 si 214, 346RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de nevoile autoritatii contractante se vor incheia contracte lunar, trimestrial sau semestrial ( maxim 12 contracte subsecvente, minim 2 contracte subsecvente).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Medicamente destinate tratamentului in ambulatoriu si spital al bolnavilor inclusi in Programul National de boli transmisibile- subprogramul de tratament al bolnavilor de tuberculoza, conform descrierii din ANEXA B ( 17 loturi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33650000-1 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 Combinatii ( Rifampicinum+Isoniazidum) 300 mg + 150mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru24000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 12000 UTLotul 2 Ethambutolum 400mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 72000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 36000 UTLotul 3 Isoniazidum 100 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 12000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 6000 UTLotul 4 Isoniazidum 300 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 60000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 30000 UTLotul 5 Pyrazinamidum 500 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 72000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 36000 UTLotul 6 Rifampicinum 150 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 24000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 12000 UTLotul 7 Rifampicinum 300 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 72000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 36000 UTLotul 8 Pyridoxinum 250 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru24000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 12000 UTLotul 9 Streptomycinum1 g , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 8400 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 4200 UTLotul 10 Prednisonum 5mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 3400 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 1700 UTLotul 11 Ciprofloxacinum 250mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 24000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 12000 UTLotul 12 Ciprofloxacinum 500 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 24000 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 12000 UTLotul 13 Cicloserinum 250 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 8400 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 4200 UTLotul 14 Protionamidum 250 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 8400 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 4200 UTLotul 15 Ofloxacinum 200 mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 8400 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 4200 UTLotul 16 Kanamycinum1 g , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 1440 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 720 UTLotul 17 Amikacinum 500mg , cant. minima ac.cadru 1 UT, cant. maxima ac.cadru 720 U.T., cant. minima ct.subs. 1 UT, cant. maxima ct.subs. 360 UT
Valoarea estimata fara TVA: intre 18.87 si 214, 346RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este 1% din valoarea fara TVA estimata de catre autoritatea contractanta. Cuantumul garantiei de participare aferent lotului / loturilor este prevazut in Anexa B ( informatii privind loturile) . Trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei.Trebuie sa fie irevocabila. Mod de constituire : - prin virament bancar in contul Spitalului Municipal Caracal, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Trebuie sa prevda ca plata garnatiei se va executa neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. -Se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: 1. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, 2. a unei sume in numerar. Spitalului Municipal Caracal: codul fiscal este 4395086, respectiv codul IBAN nr. RO04TREZ5075006XXX003763 deschis la Trezoreria Caracal In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata si incarcata in SEAP cu documentele de calificare pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor on line in SEAP , ora stabilita de sistemul electronic. In situatia in care dovada constituirii garantiei de participare nu a fost incarcata in SEAP pana la data limita de depunere on line a ofertelor , oferta va fi respinsa in temeiul art. 33 alin 3 litera b) coroborat cu art 36 alin 1 litera a) din HG nr. 925/ 2006. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garnatia pentru participare in cazurile si in conditiile prevazute de lege.. IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei pentru participare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - Programe Nationale de Sanatate decontate de Casa de Asigurari de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In sit. in care in urma eval. of. se va constata lipsa unuia sau mai multor documente sau sunt necesare clarificari , acestea vor fi solicitate de comisia de evaluare prin fax sau e-mail , iar raspunsul va fi depus la secretariatul Spitalului Municipal Caracal, fax 0249512373, e-mail [email protected] . Capacitatea ec. si financ. , respectiv tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana ( tert sustinator). In acest caz se vor completa si depune urmat. doc.: ANGAJAMENT TERT SUSTINATOR FINANCIAR - formular 13 ANGAJAMENT PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA - formular 14. Daca exista subcontractanti se vor completa : ACORD DE SUBCONTRACTARE - formular 11 ; DECLARATIE PRIVIND PARTEA/ PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA - formular 10 . In situatia in care doi sau mai multi operatori economici au ofertat pe SEAP pentru un lot acelasi pret si acest pret este cel mai mic pret , se va solicita on line , la procedura publicata in SEAP, operatorilor economici in cauza reofertarea. Acestia vor transmite reofertarea on line, la procedura publicata in SEAP . Daca si dupa aceasta reofertare exista egalitate , se va solicita o noua reofertare on line , in aceleasi conditii de solicitare si de raspuns , In situatia in care si dupa aceasta a doua reofertare cel mai mic pret va fi reofertat de doi sau mai multi operatori economici, va fi declarat drept castigator operatorul economic care s-a angajat, prin propunerea tehnica , la cel mai scurt termen de livrare a produselor. Daca si dupa aplicarea acestui criteriu de departajare va fi egalitate intre doi sau mai multi operatori economici , se va aplica urmatorul criteriu de deparatajare : va fi declarat castigator cel care s-a angajat prin propunerea tehnica sa acorde la livrare cel mai mare procent de valabilitate a produsului din totalul termenului de valabilitate .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre un contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: Spitalul Municipal Cartacal, str. Plevnei, nr. 36, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel. +40 249512880, Email: [email protected], Fax: +40 249512373, Adresa internet (URL): www.smcaracal.webs.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 14:55