Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente diverse


Anunt de participare numarul 143260/23.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"
Adresa postala: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050659, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL CAPITANU, Tel. +40 214106910, Email: [email protected], Fax: +40 214111055, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente diverse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Clinic "Prof. Dr. Theodor Burghele"
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 25 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 417, 489.04RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul cadru se va incheia pe o perioada de 12 luni, iar contractele subsecvente se vor atribui lunar, trimestrial, in functie de fondurile bugetare si de necesitatile efective ale autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de Medicamente diverse conform caietului de sarcini si anexei B, loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile se regasesc in anexa B pentru fiecare lot si caietul de sarcini, respectiv cantitatea minima estimata, cantitatea maxima estimate. Estimarea valorii este de 3417489.04 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 417, 489.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum 2% din valoarea estimata a fiecarui lot conf. anexei B si se constituie pt. fiecare lot.se constituie conf. art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 cu modif. si complet. ulterioare. cont garantii RO83TREZ7055006XXX005779, trezoreria sector 5;perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.cursul de referinta 1 euro = 4.50 lei, garantia va fi scanata si postata obligatoriu in SEAP si va fi prezentata la sediu de catre toti op. ec. pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar) cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.modalitatea de constituire cf art. 89 alin (2), art.90 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat - CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prezentul acord cadru va inceta de plin drept, in cazul in care MS desemn ca unitat de achiz centraliz OUG nr.71/2012 Ord. nr.1292/18.12.2012 pt.aprob norm metod pt.achiz.publica centraliz.la nivel national de medicamente, va organiza licitatii la nivel national la prod licit de catre autorit contr.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; completare formular 1
Cerinta nr.2 - Declaratie neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;completare formular 2
Cerinta nr.3 - Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta - Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010; completare formular 3
Cerinta nr.4 - Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. completare formular 4. Nota: Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Clinic "Prof. Dr. Theodor Burghele" la data de 12.03.2013:
1.Manager - Prof. dr. Armean Petru
2.Director Medical - Conf. Dr. Jinga Viorel
3.Director Financiar Contabil - Ec. Vlad Stefan
4.Asist. Coordonator - Asist. Ionel Ileana
5.Cabinet Serban Aurelian - jurist
6.Farmacist Sef - Farm.Babalac Gabriela
7.Compartiment Achizitii - Ec. Capitanu Gabriel
8. Asist. Farmacie - Erika Biclineru
Cerinta nr.5 - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
Cerinta nr.6 - Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - in original, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal. Cerinta nr.1 - Certificat constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Cerinta nr.2 - Declaratie pe proprie raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre Ministerul Sanatatii.
Cerinta nr.3 - Autorizatie de distribuire angro eliberata de ANM sau de Ministerul Sanatatii in baza art.788 alin. 1 cap. VII al titlului XVII din legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii generale privind cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)
Cerinta nr. 2 - Ultimul bilant contabil inregistrat vizat de organele de resort
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)- completare formular 5depunerea ultimului bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BNR
Cerinta nr. 1 - ISO 9001:2008
se accepta ofertantii care prezinta documente edificatoare care dovedesc ca sunt in curs de autorizare/reautorizare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare formular 6prezentare document
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
in cazul in care se constata ca ofertele clasate pr primul loc au preturi egale AC va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre op. ec. de documente care contin noi preturi.pentru ofertele egale clasate pe locul 25 la reofertare imbunatatirea ofertei sa nu fie mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 24.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contest incepe cu ziua urmatoare luari la cunostiinta de catre contestator despre actul AC pe care acesta il considera nelegal, conform art. 256 ^2 din OUG 34/2006 cu modific. si complet. ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic "Prof. Dr. Theodor Burghele"
Adresa postala: Sos. Panduri, nr.20, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050659, Romania, Tel. +40 214106940, Email: [email protected], Fax: +40 214111055
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2013 23:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer