Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE NECESARE PENTRU PROGRAMUL DE SUPLEERE A FUNCTIEI RENALE LA PACIENTII CU INSUFICIENTA RENALA CRONICA


Anunt de participare numarul 121218/14.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Adresa postala:  IASI-V.CONTA 2-4, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700106, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA GOJGARU, Tel. 0232210906;0727742451, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0232210906, Adresa internet (URL):  4981352, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare si montaj - "Statie Centrala de Sterilizare" pentru amenajarea Institutului Regional de Oncologie cu 300 de paturi, Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Regional de Oncologie Iasi, Str. General Berthlot nr. 2-4
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare-montaj Statie Centrala de Sterilizare pentru amenajarea Institutului Regional de Oncologie Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 76000 RON, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de Ministerul Sanatatii-Buget de Stat si venituri proprii MS (accize)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrare in prevederile Art. 181 din O.U.G 34/2006
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre Bugetul Stat si bugetele asigurarilor sociale
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
5. Certificat Constatator emis de ONRC emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei
6. Certificat de inregistrare eliberat de ONRC
7. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii
8. Autorizare de comercializare
9. Autorizatie ISCIR pentru operatorul economic ce asigura service-ul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale - informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010)care trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.600.000 Ron.
2. Bilantul contabil pentru exercitiile financiare la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente, in copie legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani
2.Minim o recomandare/certificare/confirmare
3.Experienta similara-prezentarea a cel mult 5(cinci) contracte a caror valoare(cumulata)sa fie de minim 3.500.000 Ron
4. Declaratie privind echipamente tehnice, instalatii, utilaje
5. Informatii privind personalul calificat de specialitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Consumul energetic absorbit al Statiei Centrale de Sterilizare,
10%
10
Descriere: pentru 70 STU
3.
Consumul de apa al Statiei Centrale de Sterilizare
10%
10
Descriere: pentru 70 STU
4.
Valoarea totala, fara TVA, a consumabilelor aferente procesului de sterilizare
10%
10
Descriere: pentru 70 STU
5.
Termenul de livrare si montaj
5%
5
Descriere: Componenta tehnica
6.
Perioada de garantie acordata
5%
5
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va desfasura intr-o singura runda cu durata de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau reprezentanti ai acestora, care vor prezenta o imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. +40232260600, Email:  [email protected], Fax:  +40232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia de Sanatate Publica Iasi -Compartimentul Juridic
Adresa postala:  str. Vasile Conta nr 2-4, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700106, Romania, Tel. +4023221900, Adresa internet (URL):  www.dspiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2011 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer