Licitatie Publica - Achizitie medicamente oncologice
Anunt de participare numarul 143639/16.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"
Adresa postala: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050659, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL CAPITANU, Tel. +40 214106910, Email: [email protected], Fax: +40 214111055, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente oncologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Clinic "Prof. Dr. Theodor Burghele"
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 365, 520.81 si 33, 807, 053.9RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul cadru se va incheia pe o perioada de 12 luni, iar contractele subsecvente se vor atribui lunar in functie de fondurile bugetare si de necesitatile efective ale autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini si anexei B din documentatia de atribuire
valoarea estimata minima fara TVA este de 3365520.81 lei, iar valoareaestimata maxima este de 33807053.90 lei.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 365, 520.81 si 33, 807, 053.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.garantia de participare 2% din valoarea estimata fara TVA corespunzatoare fiecarui lot in parte. Modul de constituire conform art. 86 din HG 925/2006.2.perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.3. in cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, AC va respect art. 278^1 alin .1 din OUG 34/2006.4. cursul de referinta: 1 euro = 4.50 lei5. dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre op.ec. pana la data limita de depunere a ofertelor. garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Modul de constituire conform art. 90 alin 1 HG 925/2006. contul de garantii : RO83TREZ7055006XXX005779, trezoreria sector 5. garantia de buna executie trebuie sa aiba valabilitate pe toata perioada contractului subsecvent. constituirea este o obligatie a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat - CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : Prof. Dr. Armean Petru - Manager, Director Medical - Conf. Dr. Jinga Viorel, Director Financiar Contabil - Vlad Stefan, Gabriela Babalac - Farmacist Sef, Caraivan Gheorghita - Coordonator Program Oncologie, Ionel Ileana - Coordonator Spital, Cabinet Avocat Serban Aurelian - juridic, Ec. Capitanu Gabriel -Serviciul Achizitii
3. Certificat de atestare fidcala emis de Directia Generala a Finantelor Publice.
4. Certificat Fiscal privind impozitele si taxele locale.
Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, conform Ordinul 509/2011.
5. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. 1. Certificat constatator emis de ONRC completat cu toate informatiile din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic.
2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei/Autorizatie en gros emisa de Ministerul Sanatatii care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente uz uman.
3. Autorizatia de punere pe piata eliberata de catre MS in conformitate cu Ordinul nr.893/2006 pentru aprobarea Normelor privind autorizarea penmtru activitatea de distrubutie en gros de medicamente si Legea 95/2006/Autorizatie de comercializare emisa pe numele operatorului economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii Generale - care va cuprinde media cifrei de afaceri global pentru ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare o lista cu principalele livrari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Modalitatea de departajare : daca ofertan?ii clasa?i pe locul 7 au pre?uri egale si elementul reofertarii il va face pre?ul, acesta din urma nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior, respectiv pe locul 6 in clasament).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conf. OUG 34/2006 art.256 cu 2 si 270-271 in termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostiinta act aconsiderat nelegal daca este vizat doc atrib SEAP data luarii la cunostiinta este data publicarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic "Prof. Dr. Theodor Burghele" - Compartiment Juridic
Adresa postala: Sos.Panduri, nr. 20, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050653, Romania, Tel. +40 214106910, Email: [email protected], Fax: +40 214111055
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2013 10:25