Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE ONCOLOGIE


Anunt de participare numarul 135012/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN RESITA
Adresa postala: Str.Fagarasului Nr.18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320210, Romania, Punct(e) de contact: EC. CRACIUN ANDREIA, Tel. +40 255227830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaluljudeteanresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE ONCOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA
STR FAGARASULUI NR. 18
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 570, 617.93 si 20, 542, 245.48RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUALA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MEDICAMENTE ONCOLOGIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ESTIMARI ALE CANTITATIILOR MINIME SI MAXIME CARE AR PUTEA FI SOLICITATE PE DURATA INTREGULUI ACORD CADRU
NR. CRT DEN_INTERN CONCENTRAT PREZENTARE Cant. Minima Cant. Maxima
1 DOXORUBICINUM 2 10 mg fl. 30 1080
2 DOXORUBICINUM 2 50 mg fl. 50 1800
3 METHOTREXATUM 1 50 mg fl. 25 900
4 ACIDUM CLODRONICUM300 mg/5 ml fl. 50 1800
5 DOXORUBICINUM liposomale 20mg fl. 8 288
6 CARBOPLATINUM 2 150 mg/15 ml fl. 50 1800
7 CARBOPLATINUM 2 450 mg/45 ml fl. 80 2880
8 CYTARABINUM 1 100 mg fl. 5 180
9 OXALIPLATINUM 2 100 mgfl. 30 1080
10 OXALIPLATINUM 2 50 mg fl. 20 720
11 EPIRUBICINUM 1 10 mg fl. 50 1800
12 EPIRUBICINUM 1 50 mg fl. 100 3600
13 FLUOROURACILUM 1 500 mg fl. 1000 36000
14 CALCII FOLINAS2 30 mg/ml ? 10 ml fl. 500 18000
15 GEMCITABINUM 2 1 g fl. 80 2880
16 GEMCITABINUM 2 200 mg fl. 50 1800
17 TRANSTUZUMABUM 150 mg fl. 12 432
18 TOPOTECAMUM 2 4 mg fl. 25 900
19 VINORELBINUM 10 mg/ml fl. 80 2880
20 CISPLATINUM10 mg fl. 50 1800
21 CISPLATINUM 50 mg fl. 80 2880
22 ETOPOSIDUM 20mg/ml ? 5mlfl. 400 14400
23 DOCETAXELUM20 mg fl. 30 1080
24 DOCETAXELUM80 mg fl. 50 1800
25 BEVACIZUMABUM400 mg fl. 8 288
26 BEVACIZUMABUM 100 mgfl. 4 144
27 IRINOTECANUM100 MG fl. 30 1080
28 IRINOTECANUM300 MG fl. 10 360
29 ALEMTUZUMABUM 30 MG fl. 5 180
30 BORTEZOMIBUM3.5 MG fl. 4 144
31 PACLITAXELUM 30 MG fl. 350 12600
32 RITUXIMABUM 500 MG fl. 15 540
33 RITUXIMABUM 100 MG fl. 10 360
34 FILGRASTINUM0, 3 mg fl. 50 1800
35 CYCLOPHOSPHAMIDUM 1 200 mg fl. 600 21600
36 IFOSFAMIDUM1 g fl. 30 1080
37 VINCRISTINUM 1 mg fl. 30 1080
38 MESNUM400mg/4mlfl. 100 3600
39 PEMETREXED 500 MG fl. 8 288
40 MITOXANTRONUM 20 MG fl. 10 360
41 CLADRIBINUM 10 MG fl. 4 144
42 FLUDARABINUM 50 MG fl. 60 2160
43 ACIDUM ZOLENDRONICUM 4 MG fl. 20 720
44 GOSERELINUM 3, 6 MG fl. 15 540
45 GOSERELINUM 10, 8 MG fl. 20 720
46 INTERFERONUM ALFA 2B 30 MIL UI fl. 20 720
47 INTERFERONUM ALFA 2B 18 MIL UI fl. 25 900
48 INTERFERONUM ALFA 2A-PEN 9 MIL UI fl. 50 1800
49 INTERFERONUM ALFA 2A-PEN 18 MIL UI fl. 10 360
50 FULVERSTRAND 250 MG fl. 25 900
51 TEMSIROLIMUSUM 25 MG/ML fl. 8 288
52 OCTREOTIDUM20 MG fl. 2 72
53 TEMOZOLOMIDUM 100 MG fl. 20 720
ESTIMARI ALE CANTITATIILOR MINIME SI MAXIME CARE AR PUTEA FI SOLICITATE PE DURATA UNUI CONTRACT SUBSECVENT
NR. CRT DEN_INTERN CONCENTRAT PREZENTARE Cant. Minima Cant. Maxima
1 DOXORUBICINUM 2 10 mg fl. 30 360
2 DOXORUBICINUM 2 50 mg fl. 50 600
3 METHOTREXATUM 1 50 mg fl. 25 300
4 ACIDUM CLODRONICUM300 mg/5 ml fl. 50 600
5 DOXORUBICINUM liposomale 20mg fl. 8 96
6 CARBOPLATINUM 2 150 mg/15 ml fl. 50 600
7 CARBOPLATINUM 2 450 mg/45 ml fl. 80 960
8 CYTARABINUM 1 100 mg fl. 5 60
9 OXALIPLATINUM 2 100 mgfl. 30 360
10 OXALIPLATINUM 2 50 mg fl. 20 240
11 EPIRUBICINUM 1 10 mg fl. 50 600
12 EPIRUBICINUM 1 50 mg fl. 100 1200
13 FLUOROURACILUM 1 500 mg fl. 1000 12000
14 CALCII FOLINAS2 30 mg/ml ? 10 ml fl. 500 6000
15 GEMCITABINUM 2 1 g fl. 80 960
16 GEMCITABINUM 2 200 mg fl. 50 600
17 TRANSTUZUMABUM 150 mg fl. 12 144
18 TOPOTECAMUM 2 4 mg fl. 25 300
19 VINORELBINUM 10 mg/ml fl. 80 960
20 CISPLATINUM10 mg fl. 50 600
21 CISPLATINUM 50 mg fl. 80 960
22 ETOPOSIDUM 20mg/ml ? 5mlfl. 400 4800
23 DOCETAXELUM20 mg fl. 30 360
24 DOCETAXELUM80 mg fl. 50 600
25 BEVACIZUMABUM400 mg fl. 8 96
26 BEVACIZUMABUM 100 mgfl. 4 48
27 IRINOTECANUM100 MG fl. 30 360
28 IRINOTECANUM300 MG fl. 10 120
29 ALEMTUZUMABUM 30 MG fl. 5 60
30 BORTEZOMIBUM3.5 MG fl. 4 48
31 PACLITAXELUM 30 MG fl. 350 4200
32 RITUXIMABUM 500 MG fl. 15 180
33 RITUXIMABUM 100 MG fl. 10 120
34 FILGRASTINUM0, 3 mg fl. 50 600
35 CYCLOPHOSPHAMIDUM 1 200 mg fl. 600 7200
36 IFOSFAMIDUM1 g fl. 30 360
37 VINCRISTINUM 1 mg fl. 30 360
38 MESNUM400mg/4mlfl. 100 1200
39 PEMETREXED 500 MG fl. 8 96
40 MITOXANTRONUM 20 MG fl. 10 120
41 CLADRIBINUM 10 MG fl. 4 48
42 FLUDARABINUM 50 MG fl. 60 720
43 ACIDUM ZOLENDRONICUM 4 MG fl. 20 240
44 GOSERELINUM 3, 6 MG fl. 15 180
45 GOSERELINUM 10, 8 MG fl. 20 240
46 INTERFERONUM ALFA 2B 30 MIL UI fl. 20 240
47 INTERFERONUM ALFA 2B 18 MIL UI fl. 25 300
48 INTERFERONUM ALFA 2A-PEN 9 MIL UI fl. 50 600
49 INTERFERONUM ALFA 2A-PEN 18 MIL UI fl. 10 120
50 FULVERSTRAND 250 MG fl. 25 300
51 TEMSIROLIMUSUM 25 MG/ML fl. 8 96
52 OCTREOTIDUM20 MG fl. 2 24
53 TEMOZOLOMIDUM 100 MG fl. 20 240
Valoarea estimata fara TVA: intre 570, 617.93 si 20, 542, 245.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 205.422, 45 leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile, de la termenul limita de primire a ofertelorc) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecventeForma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.A din Sectiunea IV-prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederiile art.69 ind.1 din OUG34/2006
-persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Manager: Dr Secasan Dumitru
Director Financiar Contabil: Ec Turescu Alexandru
Compartiment Juridic: Cons. Jr. Belcea Catalina
Comisia de evaluare este urmatoareaPresedinte: Ec Craciun Andreia-Coordonator Compartiment Achizitii Publice
Membrii: Ec Marcu Mihaela- Compartiment Achizitii PubliceEc Szucs Monica- Compartiment Achizitii Publice
Membrii supleanti: Ec Muresan Fiorela-ServiciulAprovizionareEc Munteanu Dana- ServiciulAprovizionare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20061. prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.B din Sectiunea IV2. prezentare documente prin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente privind impozitele si taxele, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratie privind calitatea de participare la proceduraDeclaratie Certificat de participare la procedura cu oferta independenta a) prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Documente privind inregistrarea Persoane juridice/fizice straine - prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
prezentare fisa de Informatii generale conform Formularul 5.3.1 din Sectiunea IV
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare pentru vanzare: Autorizatia de punere pe piata eliberata de catre Ministerul de Sanatate Publica pentru produsele ofertate.
Standarde de asigurarea calitatii- prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 9001, sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
419/02.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se depun doua sau mai multe oferte care prezinta accelasi "cel mai scazut pret" comisia de evaluare va solicita ca si clarificare prin intermediul facilitatiilor tehnice din seap, incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind.2 din OUG 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA RESITA-COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR FAGARASULUI NR 18, Localitatea: RESITA, Cod postal: 320162, Romania, Tel. +40 2557830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaljudeteanresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer