Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie medicamente pentru sistemul nervos


Anunt de participare numarul 134121/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBEL
Adresa postala: COM.JEBELJUD.TIMIS, Localitatea: Jebel, Cod postal: 307235, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BOGDAN, Tel. +4 0256394442, In atentia: Emilia Munteanu, Email: [email protected], Fax: +4 0256394026, Adresa internet (URL): www.spitaljebel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie medicamente pentru sistemul nervos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie medicamente pentru sistemul nervos -23 de loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661000-1 - Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile ce se vor achizitiona pe contractul initial si pe actele aditionale ulterioare se regasesc in anexa nr.1 la caietul de sarcini; 23 de loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 653, 813.13RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie de participare este 6538, 13 RON impartita pe 23 de loturi.Se poate const.prin viram. bancar sau instrum. de garantare emis in cond. legii de o societat bancara sau de o societ.de asig. respectiv de o banca sau de o societat. de asig, din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.Scrisorilor de gar. bancara emise de o banca sau de o societ. de asig. din strainatate, se va prez. in anexa traducerea autoriz. si legalizata a acesteia.Garan.de particip.se poate constitui si prin depunere la casieria autorit contract.a unui ord. de plata sau aunei sumein numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, in cont RO15TREZ6245005XXX000047, desch. la Trez. Deta.Gar. de particip. constit. prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul din sect. formulare ? formul. nr. 4.Val. gar. de particip. este in cuantum de 1% raportata la val. estim.a lotului pentru care se ofert. iar valabilit. ei este de 90de zile de la data lim. de depunere a ofertei.In cazul asocierii ? gar de particip. se poate constit. de unul dintre asociati sau de catre amandoi, pana la incidenta valorii garant.In cazul IMM-urilor-(se prez.formular nr.3)gar. de particip. se constit.in procent de 50% din cuantum.In cazul asocierii- fiec. din acestia fiind in categ. IMM, asoc. rezultata poate benef. de reducerile prevaz. la art.16 alin(2) din Legea nr.346/2004.Reduc.de 50% pentru gar.de particip. se aplica si la grup.de oper. econ. care depun oferta comuna, daca aceste grupuri sunt alc. exclusiv din IMM-uri, indif. daca acestea sunt pers. fizice sau juridice romane sau straine.Gar. de particip. tr. prez. pana cel tarziu la deschiderea ofertelor, in original, in plic separat marcat coresp. Gar. de buna exec.se const in cuantum de 4%din val fara TVA a contr.Mod de const.: instrum de garantare emis in cond.legii de o societ. bancara sau de societ. de asig.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale.Contractantul are oblig. de a deschide la unitat.Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administ. acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz.autorit.contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu tr. sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor castigat.care fac parte din categ.IMM )gar. de buna exec. se poate const. in procent de 50% din val. fara TVA a contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii finantate prin Sistemul de asigurari de sanatate si buget MS ? venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate indocumentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte .
In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare.
In cazul incare operatorul economic depune oferta pe cont propriu: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.10 (datata, semnata, stampilata)? in original.
Nota 1: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.181 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.11 (datata, semnata, stampilata) ? in original;Nota 1 : Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata va fi insotita de :
A)Pentru persoanele fizice sau juridice romane:
a)Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscal la bugetul de stat general consolidat - original sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului
Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.
Sib) Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plataimpozitelor si taxelor catre bugetul local - original sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului..
Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Nota 2 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinse.B) Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine- in original sau copie legalizata si traducere legalizata in limba romana;
sau
d. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii(semnata, datata , stampilata);
sau
e. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 -formularul nr. 12- in original ;
4.Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata, stampilata)?formularul nr.13 - in original.
Nota: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Consiliul de administratie: Ec.Cuzmici Anica;Dr.Doichita Liliana;Jr.Dumescu Sofia; Dl.Petrus Teodor; Dr.Babos Daniela Angela; D-na Murariu Sofia; D-na Trusculescu Marinela(membrii permanenti)Ec.Rusu Niculina;Dr.Cirniceanu Ioan Traian;Soc.Dobanda Irina;;D-na Ilica Elena Laura;Dr.Sabau Diana;;D-na Heghes Codruta(membrii supleanti).Comitet director: Manager: Dr.Ioana PopescuDirector financiar contabil: Ec.Petre TrancotaDirector medical: Dr.Sabina NegrutDirector Ingrijiri: As.Sofia Murariu.Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire in speta: Ing.Emilia Munteanu , Jr.Olariu Alexandru;Dl.Davidovici Vladimir .5. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura(datata, semnata, stampilata)- formularul nr. 5-in original
IN CAZUL SUBCONTRACTARII:
In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract, va respecta art. 45 din OUG 34/2006 actualizata siart. 11 alin. 7 din HG 925/2006actualizatapotrivit caruia ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?, autoritatea contractanta solicita subcontractantilor declaratii privind resursele materiale si umane pentru partea din produse care urmeaza a fi indeplinita de acestia. In cazul subcontractarii, oferta va fi completata cu :
-Declaratie pe proprie raspundere privind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, conform formularului nr. 9 -in original(datat, semnat, stampilat)
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ;
- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata;
-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata.
- IN CAZUL ASOCIERII:
In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici (conform art. 44 din OUG 34/2006 actualizata), oferta va fi intocmita cu respectarea urmatoarelor cerinte:
- Documentele privind situatia personala a candidatului sau ofertantului vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte.In cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat :
- Acordul de asociere ? formularul nr. 7, in original, care trebuie sa contina cel putin:
- lista tuturor asociatilor;
- nominalizarea liderului de asociatie;
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului;
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv;
- clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intraga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare.
.
- Declaratieprivind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre asociati si specializarea acestora, conform formularului nr. 8, in original.
- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. ? se va prezentaformularulnr. 6, in original. Nota: In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante dovada legalizarii din punct de vedere formal a asocierii.Neprezentarea acordului de asociere, dupa declararea ofertei castigatoare, atrage dupa sine nesemnarea contractului de achizitie cu ofertantii asociati declarati castigatori.-IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEI
Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta :
- Declaratie privind eligibilitatea, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 actualizata. Persoane juridice/fizice romane:
1 Certificatul constatator emis de ONRCcare sa ateste ca are obiectulde activitate autorizatsi in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata , valabil la data deschiderii ofertei? in original sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.Nota 1. Neindeplinirea conditiei referitoare la autorizareacodului CAEN duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului. Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.
Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului .
Persoanele fizice/juridice straine -trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, la o grupare legal constituita , in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri- in copie legalizata si traducere legalizatain limba romana , valabile la data deschiderii ofertei.2. Autorizatia de distributie angro , in termen de valabilitate , eliberata de Ministerul Sanatatii-AgentiaNationala a Medicamentului(impusa de Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman) , valabila la data deschiderii ofertelor - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.3. Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate - conform Legii 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 al.2., valabila la data deschiderii ofertelor - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catrereprezentantul legal al ofertantului.
IN CAZUL SUBCONTRACTARII: - Autorizatia de distributie angro , in termen de valabilitate , eliberata de Ministerul Sanatatii-AgentiaNationala a Medicamentuluisi Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate ? vorfi luate in considerare pentru partea lor de implicare.
Nota: Se prezinta lista subcontractorilor si acordurile de subcontractare , precum si specializarea acestora/autorizare activitate subcontractanta.
-IN CAZUL ASOCIERII:
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte;
- Cerinta privind autorizarea obiectului de activitate va fi indeplinita de fiecare asociat in parte;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile, conturile de profit si pierderepentru anii 2008, 2009, 20102.Fisa de informatii generale (datata, semnata, stampilata)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindlista cu principalele livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP conform art. 6 alin. 2 din H G 1660/ 2006, actualizata si carora le-au fost trans. invitatii de participare la aceasta faza de catre autoritat.contractanta, conf. art. 165 alin. 2 din OUG 34/ 2006, actualizata.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Licitatia electronica va incepe dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei, la data si ora stabilite de SEAP.Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 10:00
Locul: sediul Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Obligatiile din documentatia de atribuire se considera asumate de catre ofertanti din momentul depunerii ofertei.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre membrii comisiei de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Dupa obtinerea documentatiei de atribuire operatorul economic are dreptul sa solicite clarificari privind datele cuprinse in aceasta. Solicitarile vor fi transmise la sediul Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel, localitatea Jebel, judetul Timis.Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde la orice clarificare solicitata intr-un interval de timp care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la solicitare dar nu mai tarziu de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Comunicarile intre autoritatea contractanta si ofertanti se vor face in scris, sub forma de document inregistrat (la transmitere si primire) si confirmat de primire. Documentele pot fi transmise sub forma de scrisoare prin posta sau fax.Insusirea conditiilor din documentatie de atribuire respectiv cea pentru achizitia de produse ? medicamente pentru sistemul nervos?, este obligatorie. Nerespectarea acestor conditii poate conduce dupa caz la neacceptarea ofertei operatorului economic, neincheierea contractului sau rezilierea acestuia.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu Art.2562 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DESIGURANTA JEBEL
Adresa postala: Jebel, Localitatea: jebel, Cod postal: 307235, Romania, Tel. +4 0256394442, Email: [email protected], Fax: +4 0256394021, Adresa internet (URL): www.spitaljebel.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer