Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie medicamente pentru sistemul nervos


Anunt de participare numarul 144408/17.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBEL
Adresa postala: COM.JEBELJUD.TIMIS, Localitatea: Jebel, Cod postal: 307235, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BOGDAN, Tel. +4 0256394442, In atentia: EMILIA MUNTEANU, Email: [email protected], Fax: +4 0256394026, Adresa internet (URL): www.spitaljebel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie medicamente pentru sistemul nervos
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de medicamente pentru sistemul nervos- 17 loturi detaliate in Anexa B.Valoare estimata :320320, 60lei, fara TVA(valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele si totodata este si valoarea estimata fara suplimentari)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661000-1 - Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente din grupa "Medicamente pentru sistemul nervos " -17loturi-detalii in Anexa B.Cantitatile pana la 31.12.2013 respectiv cantitatile cu eventualele suplimentari pana la 30.04.2013 sunt detaliate in caietul de sarcini si in Anexa B -, ,Informatii privind loturile".Valoare estimata fara TVA: 320320, 60 RON- 416416, 42 RON(valoarea minima a intervalului, respectiv 320320, 60 RON reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele iar valoarea maxima a intervalului, respectiv 416416, 42RON, reprezinta valoarea estimata ce contine sivaloarea posibilelor suplimentari pana la 30.04.2014.
Valoarea estimata fara TVA: intre 320, 320.6 si 416, 416.42RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conformitate cu Art.6 alin.3 din HG 925/2006 actualizata
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val.garantiei de participare este in cuantum de 3203.21lei, impartita pe17 loturi, iar valabilit.ei este de 90 de zile de la term.limita de primire a ofertei.Gar.de part.se poate const.si in euro.Data la care se face echivalenta din lei in euro este data public anunt de participare iar cursul luat in calcul va fi cursul de referinta BNR din data public.anunt.de particip.Cont.in care se dep.garantia: RO15TREZ6245005XXX000047, desch.la Trez.Deta.Se poate const.prin.viram.bancarsau prin instrum.de garantare emis in cond.legiide o societ.bancara sau de o societ.de asig.din Romania resp.de o banca sau de o societ.de asig.din strainatate, de pref.cu corespondent inRomania.In caz.scrisorilor de gar.bancara emise de o bancasau de o socit.de asig.din strainat.se va prez.in anexa traducerea autoriz. si legaliz.a acesteia.Gar.de partic.se poate const.si prin depunere la casieria autorit.contract. a unui ordin de plata.cu cond.confirm.acestuia de catr. banca emitenta pana la deschid.ofert.sau a unei sume in numerar in caz in care val.gar.de particip.este redusa ca val.daca gar.de partic.se const prin scris de gar.bancara se va fol.formular 4.Gar.de particip este obligatorie si const.criteriu eliminatoriu.In cazul asocierii, gar.de partic.se poate const.de unul dintre asociatii sau de catre amandoi pana la incidenta val.garant.In caz IMM(se prez.formular 3)gar. de partic.se poate const.in procent de 50%din cuantum.In caz asocierii, fiec.din acestia fiind in categ.IMM, asoc.rezult.poate benef. de reducerile prevaz.la art.16 alin.2din Lg346/2004.Reduc.de 50%pt.gar.de partic.se aplica si la grup.de operat.econ.ce depun oferta comuna, daca ac.grupuri sunt.alc.exclusiv dinIMM-uri, indif.daca acestea sunt pers.fizice sau juridice romane sau straine.Gar.de partic.tr.prez.pana cel tarziu la desch.ofertelor, in original. Se const.in cuantum de 4%din val.contract faraTVA.Mod. de const.: instrum.de garantare emis in cond.legii de o societ. bancara sau de o societ.de asig.din Romania resp.de o bancasau de o societ.de asig.din strainatate de pref.cu corespondent in Romania.Daca partile convin gar.de buna executie se poate const.si prin retineri succesive.din sumele datorate pt.fact.partiale.Daca aut.contr.are calitatea de autorit.publica, institutie publica, contractantul are obligatia de a deschide la unit.Trezoreriei statului din cadrul organ.fiscal competent in admin.acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut.contr.Suma initiala ce se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu tr.sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului.In cazul ofertantilor castig.ce fac parte din categ.IMM, gar.de buna exec.se poate const.in procent de 50%din val.fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii finantate prin Sistemul de asigurari de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul incare operatorul economic depune oferta pe cont propriu:
1. Declaratie privind eligibilitatea ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.10 (datata, semnata, stampilata)? in original;Nota 1: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.181 din OUG.34/2006 actualizata, completata in conformitate cuformularulnr.11 (datata, semnata, stampilata) ? in original;Nota 1 : Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG. 34/2006 actualizata, duce la excluderea ofertantului dinprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata va fi insotita de :
A)Pentru persoanele fizice sau juridice romane:
a)Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor Locale , privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat general consolidat care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidat - original sau copie legalizata sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului
Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Nota 2: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat vor fi descalificate/respinse.b) Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plataimpozitelor si taxelor catre bugetul local - original sau in copie legalizata sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.
Nota 1: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Nota 2 : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul local, vor fi descalificate/respinseB) Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine- in original sau copie legalizata si traducere legalizata in limba romana;
d. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b) ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii(semnata, datata , stampilata.
e. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 -formularul nr. 12- in original.
4.Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata, stampilata)?formularul nr.13 - in original.Nota: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Comitet director: Manager: Dr.Ioana PopescuDirector financiar contabil: Ec.Petre TrancotaDirector medical: Dr.Sabina NegrutDirector Ingrijiri: As.Sofia Murariu.Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire in speta: Ing.Emilia Munteanu , Jr.Olariu Alexandru, Jr.Olaru Marius;Dl.Davidovici Vladimir, As.Carmen Stefan.
5. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura(datata, semnata, stampilata)- formularul nr. 5-in original- IN CAZUL ASOCIERII:
In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici (conform art. 44 din OUG 34/2006 actualizata), oferta va fi intocmita cu respectarea urmatoarelor cerinte:
- Documentele privind situatia personala a candidatului sau ofertantului vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte.
In cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat :
- Acordul de asociere ? formularul nr. 7, in original, care trebuie sa contina cel putin:
- lista tuturor asociatilor;
- nominalizarea liderului de asociatie;
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului;
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv;
- clauze prin care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intraga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare.
.
- Declaratieprivind proportia in care contractul urmeaza a fi indeplinit de catre asociati si specializarea acestora, conform formularului nr. 8, in original.
- Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. ? se va prezentaformularulnr. 6, in original
Contractul de asociere va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin acesta (cu privire la penalitati, daune interese, reziliere etc.).Nota: In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante dovada legalizarii din punct de vedere formal a asocierii
Neprezentarea acordului de asociere, dupa declararea ofertei castigatoare, atrage dupa sine nesemnarea contractului de achizitie cu ofertantii asociati declarati castigatori.-IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTIA OFERTEI: Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta: - Declaratie privind eligibilitatea, - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1) si d)din OUG 34/2006 actualizata- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69 ind.1 din OUG 34/2006 actualizata. Persoane juridice/fizice romane:
1 Certificatul constatator emis de ONRC - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ? in original sau copie legalizata sauincopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.
Nota. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte Certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului .
Persoanele fizice/juridice straine -trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, la o grupare legal constituita , in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri- in copie legalizata si traducere legalizatain limba romana , valabile la data deschiderii ofertei.
Persoanele fizice vor prezenta autorizatia de functionare - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului .
Persoanele fizice/juridice straine -trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, la o grupare legal constituita , in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri- in copie legalizata si traducere legalizatain limba romana , valabile la data deschiderii ofertei
2. Autorizatia de distributie angro , in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor , eliberata de Ministerul Sanatatii-AgentiaNationala a Medicamentului(impusa de Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman) , valabila la data deschiderii ofertelor - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilatade catrereprezentantul legal al ofertantului.
-IN CAZUL ASOCIERII: -Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale- vor fi prezentate pentru fiecare asociat in parte; - Cerinta privind autorizarea obiectului de activitate va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (datata, semnata, stampilata) - completat si semnat de catre reprezentantul legal.Formularul va fi insotit dedocumente relevante pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.
Nota 1 : Se solicita cifra medie de afaceri pe domeniul de activitate aferent contractului din cel mult ultimii 3 ani.(2010, 2011, 2012).Valorile vor fi exprimate in lei si euro.Pentru calculul echivalentei se va tinecont de cursul mediu anul lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro in lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre banca nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Nota 2: Informatiile cuprinse in fisa vizeaza activitatea din anii2010, 2011, 2012, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEI: In cazul in care ofertant, isi demonstr.sit.economico-finan.invocand si sustinerea acord.de catre o alta pers., at.acesta are oblig.de a dovedi sustin.de care benef., de regula, prin prez.unui angajament ferm al pers.respective(tertului), incheiat in forma autentica( se va prez.in original), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz.ofertant.resurs.finan.invocate
IN CAZUL ASOCIERII: - Documentele privind capacitatea economico-financiarasolicitatevor fi prezentate asfel: situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Formularul nr. 14, in original;Formularul va fi insotit dedocumente relevante pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.3.Se va prez.anjajamentul ferm al tertului incheiat in forma autentic(prez.in original)4.Sit.econ. si finan se demonstr. prin luarea in consid. a resurselor tut. membrilor asociati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindlista cu principalele livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ
Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit-actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari ? Lg. 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 al.2 - incopie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catrereprezentantul legal al ofertantului. Din document reiese faptul ca medicamentele sunt autorizate pentru punerea pe piata in Romania de catre Agentia Nationala a Medicamentului, precum si faptul ca formele farmaceutice, concentratiile, caile de administrare si formele de prezentare suplimentare, precum si orice variatii sau extensii sunt autorizate separat sau incluse in autorizatia initiala de punere pe piata.Medicamentele care nu sunt autorizate pentru punere pe piata, nu pot fi comercializate si utilizate in scopul tratamentului uman
-IN CAZUL ASOCIERII: -Cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite cumulativ
- IN SITUATIA SUSTINERII DE CATRE TERTI A OFERTEI: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective(tertului), incheiat in forma autentica( se va prezenta in original) , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularulnr.15Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit-formularulnr.15-Autorizatia de punere pe piataAngajament ferm al tertului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul;b)limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite: NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006 actualizatac)informatiilepuse la dispozitie ofertantilor: ofertantii vor vedea cea mai buna oferta si ofertantii vor vedea numarul de participanti inscrisi la licitatia electronica.d)informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: Invit.de particip.vor fi generat.si transm.autom.de sistem.Nr.rundelicit.electron: 1.Licit.electron.incepe dupa2 zile lucrat.de la transm.invit.Durata unei runde: 1 zi resp.24 ore.Inform.disponib. pt.conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.La licit.electr.au drept sa partic.doar operat.econ.inreg.in SEAPconf.art 6 alin2 din HG1660/2006actualiz.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2858/23.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S042-067057 din 28.02.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2013 10:00
Locul: sediul Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.Obligatiile din documentatia de atribuire se considera asumate de catre ofertanti din momentul depunerii ofertei.Comunicarile intre autoritatea contractanta si ofertanti se vor face in scris, sub forma de document inregistrat (la transmitere si primire) si confirmat de primire prin posta , email sau fax.Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde la orice clarificare solicitata intr-un interval de timp care nu trebuie sa depaseasca, de regula, 3 zile lucratoare de la solicitare dar nu mai tarziu de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice asa cum prevede art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006 actualizata.Ofertantii vor transmite/ depune la registratura unitatii in maxim 3 zile lucratoare de la data finalizarii licitatiei electronice propunerea financiaraaferenta ultimului pret ofertat la licitatia electronica.Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala de atribuire a prezentei proceduri, doua sau mai multe oferte careau cel mai mic pret, aupreturi ofertate egale , atunci pentru departajare, se va considera ca fiind castigatoare oferta al carei pret de pornire la licitatie electronicaa fost cel mai mic.Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala de atribuire a prezentei proceduri, doua sau mai multe oferte care au cel mai mic pret, au preturi ofertate egale si preturile de pornire la licitatia electronicasunt tot egale, atunci se va cere o reofertare a pretului, in plic inchis care se va depune la sediul autoritatii contractante, in termen de 1 zi lucratoare. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare pretul de pornire in licitatia electronica. Procesul de reofertare in plic inchisse va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut obtinut in urma licitatiei electronice.Dupa 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii , in conformitate cu prevederile art. 205 alin. (1^1)din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, urmeaza sa se incheie contractul de furnizare produse
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, in conformitate cu Art.2562 din O.U.G. 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DESIGURANTA JEBEL - Compartimentul Juridic
Adresa postala: jebel, Localitatea: Jebel, Cod postal: 307235, Romania, Tel. +40 256394442, Email: [email protected], Fax: +40 256394021, Adresa internet (URL): www.spitaljebel.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer