Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie medicamente pentru sistemul nervos


Anunt de intentie numarul 26046/19.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBEL
Adresa postala: COM.JEBELJUD.TIMIS, Localitatea: Jebel, Cod postal: 307235, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BOGDAN, Tel. +4 0256394442, In atentia: EMILIA MUNTEANU, Email: [email protected], Fax: +4 0256394026, Adresa internet (URL): www.spitaljebel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
achizitie medicamente pentru sistemul nervos
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : la sediul Spitalului de Psihiatrie si pentru Masuri de Siguranta Jebel
Cod NUTS: RO424 - Timis
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 1, 336, 968RON
achizitie medicamente pentru sistemul nervos, 27 de loturi, detaliate in Anexa B privind loturile
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33661000-1 - Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.04.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
CURS DST 5, 0247 LEI DIN15.02.2012(VALOARE= 266079, 17 DST/XDR) conform notificare ANRMAP nr. 75/2011SE INTENTIONEAZA SA SE BENEFICIEZE DE REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR CONFORM ART. 75 ALIN. (1) SI ART. 89 ALIN. (1) DIN OUG 34/2006
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Proced.de atrib.: licitatie deschisa offline cu faza finala licitatie electronica.Crit.de atrib.: pretul cel mai scazut.Valab.contract.pana la 31.12.2013 cu posib. de prelung. prin acte aditionale pana la30.04.2014.Cerinte de selectie si calif: Decl.privind eligibilitatea;Decl.priv. neincadr.in sit.prevaz. la art. 181lit. a), lit. c)1 si lit. d) din OUG 34/2006 actualiz.;Decl.priv.neincadr. in sit. prevaz. la art. 181va fi insotita de: Docum.emis de ANAF , priv. indepl. obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre buget.de stat general consolidate si Docum. emis de catre directia de impozite si taxe locale priv.indepl. oblig. de plataimpozitelor si taxelor catre bugetul local.Certif.de particip. la licit.cu oferta independenta conf. Ord.ANRMAP 314/2010.Declar.pe propria raspunderepriv. neincadr. in sit. prevazute la art. 69 indice 1 din OUG34/2006actualiz. Pers.cu funct.de deciziedin cadrul autorit.contractante plus cei care au legat. cu organiz, derul.si finaliz.proced. de atrib.;Declar. pe propria raspundere priv. calit. de particip. la proced.Certif.constatator emis de ONRC care sa ateste ca are obiect.de activit.autorizat si in care nu sunt inscrise ment.cu priv. la aplic. Lg. 85/2006 priv. proced. insolventei sau ca societ. se afla in incapacit. de plata, valabil la data deschiderii ofertei;Autorizatie eliberata de MS priv. desfas.activit. in dom.distributiei/productiei de medicam.;Bilanturilecontabile, conturile de profit si pierdere pt.anii 2009, 2010, 2011.Fisa de informatii generale: se solicit. cifra medie de afaceri pe domeniu de activit. aferent contract., pt.anii (2009, 2010, 2011)in mas. in care inform.respective sunt disponibile.Val. vor fi exprim. in lei si in euro.Curs de schimb mediu anual: EUR mediu(RON/EUR)2011 =4, 2379lei; 2010=4, 2099 lei;2009=4, 2373 lei.Decl.priv.lista cu princip. livrari de prod.similareefect. in ultimii 3 ani, preciz.valoric si cantitativ;Autoriz.de punere pe piata pt.prod.ofertat.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2013 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer