Licitatie Publica - Achizitie medicamente pentru Subprogramul de tratament si monitorizare a persoanelor cu infectie HIV/SIDA si tratament postexpunere
Anunt de participare numarul 103661/10.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Victor Babes Craiova
Adresa postala: Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Vasiluta, Tel. 0251 461003, Email: [email protected], Fax: 0251 461003, Adresa internet (URL): http: //www.vbabes-cv.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara-spital clinic
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente pentru Subprogramul de tratament si monitorizare a persoanelor cu infectie HIV/SIDA si tratament postexpunere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de BI si PNF "Victor Babes" Craiova
Calea Bucuresti Nr 126
Dolj
Romania
Farmacie
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente pentru tratamentul pacientilor cu infectati cu virusul HIV/SIDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
33651200-0-Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 573, 978.26RON
II.2.2) Optiuni
Da
contr incheiate pe perioada aug-dec cu posib. prelung pana la 30.04.2011
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 9 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 9 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in suma fixa constituita pentru fiecare lot la care operatorul economic isi depune ofertaDetalii la "Informatii suplimentare privind loturile"
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare alocata de Casa de Asigurari de Sanatate prin Subprogramul de tratament si monitorizare a persoanelor cu infectie HIV/SIDA si tratament postexpunere 2010; plata cu OP in 90 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere pe baza de contract legalizat cf art 44 alin 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neicadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006
Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Autorizatie eliberata de Ministerul Sanatatii privind desfasurarea activitatii in domeniul distributiei/productiei de medicamente si produse farmaceutice.
Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata(copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6611/30.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S87-130133 din 05.05.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2010 18:00
Locul: Serv Aprovizionare Achizitii Publice(documente descarcate si deschise din SEAP)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6 Sector 3 , Localitatea: Cod postal: , , Tel., Fax: , Localitatea: Bucuresti , ,Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Fax: +4021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Bd Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200126, Romania, Tel. +40 251 418568, Fax: +40 251 415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Aprovizionare - Achizitii Publice
Adresa postala: Calea Bucuresti Nr 126, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200515, Romania, Tel. 0251461003, Fax: 0251461003
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2010 11:53