Licitatie Publica - Achizitie medicamente pentru tratamentul de supleere a funciilor renale la pacientii cu IRC
Anunt de participare numarul 49577/15.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova
Adresa postala: CRAIOVA, str.Tabaci nr 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200642, Romania, Punct(e) de contact: DOINA MARCUS, Tel.0251502445, Email: [email protected], Fax: 0251502445, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente pentru tratamentul de supleere a funciilor renale la pacientii cu IRC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 992, 495.35 si 4, 347, 414.7RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente pentru tratamentul de supleere a funciilor renale la pacientii cu IRC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24421100-2 - Antitrombotice (Rev.1)
24416000-3-Vitamine (Rev.1)
24421300-4-Preparate impotriva anemiei (Rev.1)
24493000-6-Toate celelalte produse terapeutice (Rev.1)
33181520-3-Consumabile pentru dializa renala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini atasat in SEAP
Valoarea estimata fara TVA: intre 992, 495.35 si 4, 347, 414.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - o suma fixa egala cu 9925 lei. - Garantia de buna executie a contractului va fi 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contracte incheiate cu Casa de Sanatate Dolj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de edere formal asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant despre care are cunostiinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarire judecatoreasca definitiva pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda , pentru spalare de bani.b)Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice operator economic care este in stare de faliment sau lichidare, afacerile ii sint administrate de un judecator sindic sau activitatile sale sint suspendate sau fac obiectul unei proceduri mentionate la punctul a
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
- Fisa de informatii generale conf. Formularului 12
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani conf. formularului nr.12 D insotita de 3 recomandari.
- Autorizarea pentru comercializare (autorizatie de punere pe piata, emisa de MSP)
- Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare in conformitate cu formularul 12 G, - daca este cazul
Cerinte obligatorii:
- Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (autoritatea contractanta solicita un document prin care se certifica stadiul implementarii sistemului calitatii ISO 9001:2000 (sau echivalent), emis de un organism de certificare a Sistemului Calitatii recunoscut pe plan national si international sau alte dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1068/11.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.06.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2008 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputernici ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL de SOLUTIONARE a CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 30084, Andorra
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel CRAIOVA
Adresa postala: Bd Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.251418568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova-Bir.Achizitii si Contracte
Adresa postala: Str.Tabaci nr. 1, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200642 , ,Romania, Tel.0251502445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 14:24