Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente PN HIV/ SIDA


Anunt de participare numarul 134952/25.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN RESITA
Adresa postala: Str.Fagarasului Nr.18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320210, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Craciun Andreia, Tel. +40 255227830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaluljudeteanresita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente PN HIV/ SIDA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean De Urgenta Resita Str. Fagarasului, nr. 18
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 487, 282.52 si 17, 542, 170.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente PN HIV/ SIDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatiilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru:
Nr. Lot DEN_INTERN CONCENTRAT PREZENTARE Cantitate minima Cantitate maxima
1 ABACAVIRUM 300 mg compr 180, 00 6.480, 00
2 ABACAVIRUM 20mg /ml sol orala 5, 00 180, 00
3 ATAZANAVIRUM 300 mg compr 600, 00 21.600, 00
4 DARUNAVIRUM 600 mg compr film 1.200, 00 43.200, 00
5 DARUNAVIRUM 400 mg compr film 60, 00 2.160, 00
6 DIDANOSINUM 250 mg caps 90, 00 3.240, 00
7 DIDANOSINUM 400 mg caps 30, 00 1.080, 00
8 EFAVIRENZUM 600 mg compr 900, 00 32.400, 00
9 ENFUVIRTIDUM 90 mg/ml pulb +solv 60, 00 2.160, 00
10 FOSAMPRENAVIRUM 700 mg compr 1.200, 00 43.200, 00
11 LAMIVUDINUM 150 mg compr. Film 1.200, 00 43.200, 00
12 LAMIVUDINUM 10 mg /ml sol10, 00 360, 00
13 ABACAVIRUM +LAMIVUDINUM 600 mg /300mg compr film 2.250, 00 81.000, 00
14 ABACAVIRUM +LAMIVUDINUM +ZIDOVUDINUM 300mg /150 mg/ 300 mg compr film 420, 00 15.120, 00
15 ZIDOVUDINUM +LAMIVUDINUM 150 mg/ 300 mg compr film 3.300, 00 118.800, 00
16 LOPINAVIRUM +RITONAVIRUM 200 mg /50 mg compr film 5.520, 00 198.720, 00
17 EMTRICITABINUM 200 mgcompr 300, 00 10.800, 00
18 NEVIRAPINUM 200 mg compr 420, 00 15.120, 00
19 NEVIRAPINUM 50mg /5 ml sol orala 2, 00 72, 00
20 RITONAVIRUM 100 mg compr film 3.900, 00 140.400, 00
21 SAQINAVIRUM 500 mg compr film 3.000, 00 108.000, 00
22 STAVUDINUM 40 mg caps 168, 00 6.048, 00
23 STAVUDINUM 30 mg caps 728, 00 26.208, 00
24 ZIDOVUDINUM100 mg caps 100, 00 3.600, 00
25 TENOFOVIRUM 245 mg compr 300, 00 10.800, 00
26 RALTEGRAVIRUM 400 mg compr film 900, 00 32.400, 00
27 ETRAVIRINUM 100 mg compr 840, 00 30.240, 00
Estimari ale cantitatiilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata unui contract subsecvent:
Nr. Lot DEN_INTERN CONCENTRAT PREZENTARE Cantitate minima Cantitate maxima
1 ABACAVIRUM 300 mg compr 180 2160
2 ABACAVIRUM 20mg /ml sol orala 5 60
3 ATAZANAVIRUM 300 mg compr 600 7200
4 DARUNAVIRUM 600 mg compr film 1200 14400
5 DARUNAVIRUM 400 mg compr film 60 720
6 DIDANOSINUM 250 mg caps 90 1080
7 DIDANOSINUM 400 mg caps 30 360
8 EFAVIRENZUM 600 mg compr 900 10800
9 ENFUVIRTIDUM 90 mg/ml pulb +solv 60 720
10 FOSAMPRENAVIRUM 700 mg compr 1200 14400
11 LAMIVUDINUM 150 mg compr. Film 1200 14400
12 LAMIVUDINUM 10 mg /ml sol10 120
13 ABACAVIRUM +LAMIVUDINUM 600 mg /300mg compr film 2250 27000
14 ABACAVIRUM +LAMIVUDINUM +ZIDOVUDINUM 300mg /150 mg/ 300 mg compr film 420 5040
15 ZIDOVUDINUM +LAMIVUDINUM 150 mg/ 300 mg compr film 3300 39600
16 LOPINAVIRUM +RITONAVIRUM 200 mg /50 mg compr film 5520 66240
17 EMTRICITABINUM 200 mgcompr 300 3600
18 NEVIRAPINUM 200 mg compr 420 5040
19 NEVIRAPINUM 50mg /5 ml sol orala 2 24
20 RITONAVIRUM 100 mg compr film 3900 46800
21 SAQINAVIRUM 500 mg compr film 3000 36000
22 STAVUDINUM 40 mg caps 168 2016
23 STAVUDINUM 30 mg caps 728 8736
24 ZIDOVUDINUM100 mg caps 100 1200
25 TENOFOVIRUM 245 mg compr 300 3600
26 RALTEGRAVIRUM 400 mg compr film 900 10800
27 ETRAVIRINUM 100 mg compr 840 10080
Valoarea estimata fara TVA: intre 487, 282.52 si 17, 542, 170.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare: 175421, 71 lei este defalcata pe loturi si detaliata in sectiunea B a Fisei de Dateb) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile, de la termenul limita de primire a ofertelorc) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, .? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecventeForma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.A din Sectiunea IV-prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederiile art.69 ind.1 din OUG34/2006
-persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Manager: Dr Secasan Dumitru
Director Financiar Contabil: Ec Turescu Alexandru
Compartiment Juridic: Cons. Jr. Belcea Catalina
Comisia de evaluare este urmatoareaPresedinte: Ec Craciun Andreia-Coordonator Compartiment Achizitii Publice
Membrii: Ec Marcu Mihaela- Compartiment Achizitii PubliceEc Szucs Monica- Compartiment Achizitii Publice
Membrii supleanti: Ec Muresan Fiorela-ServiciulAprovizionareEc Munteanu Dana- ServiciulAprovizionare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20061. prezentare Declaratie conform Formularul 5.1.B din Sectiunea IV2. prezentare documente prin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente privind impozitele si taxele, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Declaratie privind calitatea de participare la proceduraDeclaratie Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Documente privind inregistrarea Persoane juridice/fizice romane-prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunal cu date actualizate, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.- prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Documente privind inregistrarea Persoane juridice/fizice straine - prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Autorizare pentru vanzare: Autorizatia de punere pe piata eliberata de catre Ministerul de Sanatate Publica pentru produsele ofertate conform OUG 93/ 2008Ordonanta de urgenta pentru modificarea si completarea Legii nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Standarde de asigurarea calitatii- prezentare certificate emise de organisme independente prin care se confirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO 9001, sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de furnizare produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
452/07.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care se depun doua sau mai multe oferte care prezinta acelasi"cel mai scazut pret" comisia de evaluare va solicita ca si clarificare prin intermediul facilitatiilor tehnice din seap, incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 ind.2 din OUG 34/2006:10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Resita -compartiment juridic
Adresa postala: Str. Fagarasului nr. 18, Localitatea: Resita, Cod postal: 320162, Romania, Tel. +40 2557830, Email: [email protected], Fax: +40 255218760, Adresa internet (URL): www.spitaljudeteanresita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer