Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE PROGRAM DIABET
Anunt de participare numarul 130017/09.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730143, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dumitrascu, Tel. 0745895788, Email: [email protected], Fax: 0235312111, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE PROGRAM DIABET
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul judetean de urgenta vaslui- Farmacia 78
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 561.76 si 141, 560.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN FUNCTIE DE FONDURILE ALOCATE DEMS
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE PENTRU PROGRAM DIABET
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33615000-4 - Medicamente pentru diabet (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE SUNT SPECIFICATE IN CAIETUL DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 561.76 si 141, 560.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1% din valoarea estimata pe fiecare lot in parte la care se oferteaza .Se constituie prin orice forma prevazuta de lege
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri bugetare de la MS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 completata in conformitate
Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata taxelor si impozitelor locale
Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor la bugetul de statCertificat constatator, in original sau copie stampilata cu stampila societatii ?conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului
domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
CUI (Codul unic de inregistrare)- in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Bilantul financiar-contabila la 31.12.2010 vizata de D.G.F.P. ? in copie, semnata si stampilata conform cu originalul;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindlista principalelor livrari de produsele medicamentoasein ultimii trei ani, continan valori, perioade de livrare si beneficiari . Autorizatie sanitara de functionare emisa de organele competente ale Ministerului Sanatatii Publice;
Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului(APP)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
834
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 10:30
Locul: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI/BIROUL ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita de operatorul economic.Imputernicirea va fi insotita de o copie a actului de identitate al persoanei imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Prezentul contract reprezinta o parte din achizitia de medicamente pe intregul an 2011.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vaslui
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare, nr.54, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730171, Romania, Tel. 0235311022, Fax: 0235311582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui
Adresa postala: Str.Stefan cel Mare, nr.233, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730006, Romania, Tel. 0235312120, Email: [email protected], Fax: 0235314632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 16:20