Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie medicamente Program National nr. P6.5 de Hemofilie, Talasemie si alte boli rare; Boli Neurologice degenerative/inflamatorii


Anunt de participare numarul 88285/09.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Adresa postala: Sos. Berceni 10-12, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Lazar, Tel.3346463, Email: [email protected], Fax: 3346463, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte organe abilitate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie medicamente Program National nr. P6.5de Hemofilie, Talasemie si alte boli rare;Boli Neurologice degenerative/inflamatorii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de medicamente de uz uman - imunoglobuline.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651520-9 - Imunoglobuline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IMUNOGLOBULINA NORMALA PT. ADM. INTRAVASCULAR 2.5g x 50 ml = 967 FL. conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 682, 228.17RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIEPRIVIND ELIGIBILITATEA2. DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006
3. Certificat de atestare fiscalaprivindobligatiile restante la bugetul de statconsolidat in anul 2008 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata).
4. Certificatfiscal privind impozitele si taxelelocale;.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile: faliment, lichidare, neindeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor, condamnari, documente constatatoare negative.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Raportare contabila la 30.06.2009, vizata si inregistrata de organele competente (copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante).
2. Fisa de informatii generale (Formularul B2 din Sectiunea III), din care sa reiasacifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Completarea unui formular tabel, cuprinzand valori, perioade prestare, , beneficiari / cantitati, dupa caz, (Formularul C1 din Sectiunea III), confirmate printr-o declaratie pe proprie raspundere.
2. Prezentarea certificatului SR EN ISO 9001:2001, emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii3. Autorizare pentru livrarea produselor. Acest document va fi prezentat de catre ofertantii care comercializeaza produsele ce fac obiectul achizitiei prin licitatie si nu sunt producatorii lor (Autorizatie de dealer).
4. Autorizare de punere pe piata a medicamentului, aflata in termen de valabilitate, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului ;
5. Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii Publice
6. Dovada existentei stocului in depozitla data licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6403/02.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2009 09:00
Locul: Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare, Sos. Berceni 10-12, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant imputernicit. Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul National nr. P6.5de Hemofilie, Talasemie si alte boli rare;Boli Neurologice degenerative/inflamatorii
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.4, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.5176, Fax: 021.319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Neurologie si Boli Neurovasculare
Adresa postala: Sos. Berceni, nr. 10-12, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Tel.021.334.64.63, Email: [email protected], Fax: 021.334.64.63
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2009 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer