Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE PROGRAM NATIONAL ONCOLOGIE


Anunt de participare numarul 137398/13.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN TG-JIU
Adresa postala: str.Progresului, nr.18, jud.Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210218, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN BRINCUS, Tel. +4 0253237804, Email: [email protected], Fax: +4 0253237804, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE PROGRAM NATIONAL ONCOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU, STR.PROGRESULUI, NR.18, JUD.GORJ
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PEMETREXEDUM 500 MG, RITUXIMABUM 500 MG, 100 MG, BEVACIZUMABUM 400 MG, 100 MG, TRASTUZUMABUM 150 MG, CYCLOPHOSPHAMIDUM, OXALIPLATINUM, EPIRUBICINUM, FLUOROURACILUM, CALCII FOLINAS, GEMCITABINUM, TOPOTECANUM, DOCETAXELUM, IRINOTECANUM, VINORELBINUM, ACIDUM PAMIDRONICUM, DOXORUBICINUM, DACARBAZINUM, GOSERELINUM, ACIDUM ZOLENDRONICUM, LEUPRORELINUM, PEGFILGRASTINUM, INTERFERONUM, CARBOPLATINUM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MEDICAMENTE ONCOLOGIE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 503, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1-700 lei; 2-1300 lei; 3-500 lei; 4-1600 lei; 5-1200 lei; 6-1600 lei; 7-600 lei; 8-240 lei; 9-300 lei; 10-600 lei; 11-400 lei; 12-160 lei; 13-260 lei; 14-100 lei; 15-220 lei; 16-280 LEI; 17-900 LEI; 18-120 LEI; 19-60 LEI; 20-1860 lei; 21-1340 lei; 22-740 lei; 23-360 lei; 24-560 lei; 25-300 lei; 26-30 lei; 27-100 lei; 28-160 lei; 29-2800 lei; 30-50 lei; 31-300 lei; 32-200 lei; 33-340 lei; 34-400 lei; 35-10 lei; 36-1280 lei; 37-200 lei; 38-10 lei; 39-30 lei; 40-1300 lei; 41-280 lei; 42-140 lei; 43-120 lei; 44-180 lei; 45-180 lei; 46-480 lei; 47-120 lei; 48-500 lei; 49-260 lei; 50-500 lei; 51-960 lei; 52-120 lei; 53-1600 lei; 54-200 lei. SE POATE CONSTITUI PRIN: INSTR. DE GARANTARE EMIS IN COND.LEGII DE O SOC. BANCARA SAU DE O SOC. DE ASIGURARI IN CUANTUM SI PT. PERIOADA PREVAZUTA; VIRAMENT BANCAR IN CONT RO72TREZ3365006XXX007224. IN CAZUL IN CARE GAR.DE PART.SE CONSTITUIE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA SE VA FOLOSI MODELUL DIN SECT.FORMULARE - FORMULARUL NR.5 GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE IN PROCENT DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI SI SE POATE CONSTITUI PRIN INSTR. DE GARANTARE EMIS IN COND.LEGII DE O SOC. BANCARA SAU DE O SOC. DE ASIGURARI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI AFERENTE PROGRAMULUI NATIONAL DE ONCOLOGIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate - formularul A.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - formularul B.
3.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de stat general consolidate. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
4.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Primarie din care sa rezulte inexistenta datoriilor catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor.
5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioarePERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE
CONDUCEREA SPITALULUI:
MANAGER: Dr.Stanculete Vasile
DIRECTOR MEDICAL: Dr.Caliman Eugenia
DIRECTOR FIN.CONTABIL: Ec.Vienescu Dumitru
DIRECTOR INGRIJIRI: As.Gridan MarianaComp.Juridic: Manea Daniela, Horhoianu Emilia
Serv.Aprovizionare - Achizitii: Brincus Florin, Tomulescu Ion, Tunaru Paul
Farm. Hosu Tatiana 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie "conform cu originalul". Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
2.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 al ANRMAP
3.Autorizatie de distributie en-gross eliberata de Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului - dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati de detinere depozitare)/manipulare, livrare/transport sub contract a medicamentelor de uz uman.
4.Autorizatie de punere pe piata a produsului de la Agentia Nationala a Medicamentului.Din docum. reiese faptul ca medicam. sunt autorizate de punere pe piata din Romania de catre Agentia Nationala a Medicamentului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de organele de resort.
Fisa de informatii generale. Date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor conform ISO 9001/2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care procedura de atribuire este online (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC - SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TG-JIU
Adresa postala: TG-JIU, STR.PROGRESULUI, NR.18, JUD.GORJ, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210218, Romania, Tel. +40 253210432, Email: [email protected], Fax: +40 253210151, Adresa internet (URL): WWW.SPITALGORJ.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2012 20:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer