Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE


Anunt de participare numarul 136403/09.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCA
Adresa postala: Comuna SAPOCA, Localitatea: Buzau, Cod postal: 127540, Romania, Punct(e) de contact: MARIA RAPITEANU, Tel. +40 0238528145/6/7, Email: [email protected], Fax: +40 0238528474, Adresa internet (URL): Comuna Sapoca .jud.Buzau, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate spitaliceasca cu paturi de utilitate publica cu personalitate juridica ce furnizeaza servicii medicale
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE COM SAPOCA JUD BUZAU
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE PSIHOLEPTICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcinisi anexei B
Valoarea estimata fara TVA: 1, 344, 789.27RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - se va regasi la fiecare lot in anexa B-modul de constituire a garantiei de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante cont nr.RO74TREZ1665005XXX000318 Trezoreria Buzau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara oride o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire , cu obigativitatea mentionarii loturilor pentru care este constituita se va depune scanat in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-120 zile.Garantia de paticipare va fi executata de catre autoritatea contractanta in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia .Garantia de participare constituita de ofertantul necastigator se restituie de AC dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in termen de 15 zile de la incheierea contractului de achizitie publica.Garantia de participare se va retine si in cazul contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf.prevederilor art.278 1 din OUG 34/2006 modificata si completata Garantia de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractuilui fara TVA.Modul de costituire a garantiei de buna executie : printr-un instrumentde garantare emis in condditiile legii de o societate bancara ori o socitate de asigurari in cuantumul si perioada prevazuta in contractul de achizitie publica Conform HG925/2006 art.90 modificat si completat de HG 1045/20011 prevederile art.86 alin 2-4 se aplica in mod corespunzator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decalaratiede eligibilitate, conf.art 180 din oug 34/2006-formularul 1(original scanat)
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, modificata si completata formularul 2(original scanat)
-Declaratie privind neincadrarea in prev art.69 1 din OUG 34/2006 -formularul 4
Persoanela care semneaza documentele in ceea ce priveste organizarea /derularea /finalizarea procedurii :
-Manager Ec.Popescu Dumitru
-Director financiar Ec.Vlad Laurentiu
-Sef birou achizitii publice Ec.Rapiteanu Maria-Consilier juridic Neagu Liliana
-Consilier juridic Dima Monica
-Certificat de atestre fiscala(datorii la bugetul consolidat general)-original sau copie conf. cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)-original sau copie conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Certificat de participare cu oferta independenta "conform Ord.314/2010 a presedintelui ANRMAP-formularul6(original scanat) -Certificat constatator emis de ONRC (in termen de valabilitate din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalaul"
-Operatorilor economici a caror oferta va fi declarata castigatoare li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii printr-o adresa scrisa , depunerea exemplarului original sau copie legalizatala sediul AC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (formularul 3)-cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.In cazul in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare se va completa documentul solicitat pe intreaga perioada de la infiintare:
-Bilantul contabil prescurtat si Contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani aferent anului 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de fabricatie emisa de A.N.M /Autorizatie de distributie angro eliberata de A.N.M sau de Ministerul Sanatatii Baza legala este Legea 95/2006.
-Declaratie pe propria raspundere a distribuitorului prin care confirma ca produsele ofertate detin autorizatie de punere pe piata eliberata de catre Ministrul Sanatatii.
Cerificate sau alte documente emise de organisme abilitate sau standarde echivalente ISO 9001/2008 Standard de caliatate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice da catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art 252"2 din OUG 34/2006 -5zile incepand cu ziua luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu juridic propriu
Adresa postala: SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA SAPOCA, Localitatea: COM.SAPOCA JUD.BUZAU, Cod postal: 127540, Romania, Tel. +40 0238/528145/6/7, Email: [email protected], Fax: +40 0238/528/528474
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer