Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE TBC
Anunt de participare numarul 65707/06.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Jud.Ialomita, Loc.Slobozia, Str.Decebal, nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Punct(e) de contact: Maria Savu, Tel.0243233116, Email: [email protected], Fax: 0243234657, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE TBC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia, str.decebal, nr.1, Slobozia, Jud.Ialomita, Cod postal: 920013
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MEDICAMENTE TBC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.CYCLOSERINUM CPS 250mg 1200
2. ISONIAZIDUM TBL 100mg 1000
3. ISONIAZIDUM TBL 300mg 3000
4. RIFAMPICINUM CAPS 300mg 2000
5. RIFAMPICINUM+ISONIAZIDUM CAPS 300mg+150 mg 2000
6. CLARITHROMYCINUM TBL 500mg 220
7. ETHAMBUTOLUM TBL 400mg 6000
8. PYRAZINAMIDUM TBL 500mg 6000
9. CIPROFLOXACINUM TBL 500mg 1500
10. PROTIONAMIDUM COMPR. 250mg 2500
11. STREPTOMYCINUM FLACON 1g 200
Valoarea estimata fara TVA: 8, 777.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare NESOLICITATA .Gararntia de buna executie a contractuluide 5% din valoarea fara TVA a contractului SOLICITATA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006-Certificat constatator emis de O.N.R.C. care sa dovedeasca obiectul de activitate pentru care se desfasoara procedura (aflat in termen de valabilitate la momentul organizarii procedurii).Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C (aflat in termen de valabilitate la momentul organizarii procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Informatii generale si declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizare de la Miisterului Sanatatii Publice pentru comercializarea produselor ofertateAutorizare de la producator pentru livrarea produselor;
Nota: In cazul in care ofertantul este producator va prezenta o declaratie din care sa reiasa aceasta calitate.Certificatul de acreditare pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
159
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.10.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 10:00
Locul: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia, Jud.Ialomita, Str.Decebal, Nr.1, etaj I.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatori economici prin reprezentanti legali sau persoane imputernicita
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC Bucuresti, Recurs la Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CNSC Bucuresti, Recurs la Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42 , ,Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul este de 5 zile de la comunicarea rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Slobozia
Adresa postala: Str.Decebal, nr.1 , ,Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920013, Romania, Tel.0243-212130 int 211, Email: [email protected], Fax: 0243-236100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2008 14:51