Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDICAMENTE:COLIMICIN 1 MIL UI & SULFAT DE BARIU PRO ROENTGEN
Anunt de participare numarul 61246/12.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDICAMENTE: COLIMICIN 1 MIL UI & SULFAT DE BARIU PRO ROENTGEN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII
CONTRACTANTE
FARMACIA 1 si 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE MEDICAMENTE:
ANTIBACTERIENE PENTRU UZ SISTEMIC*COLIMICIN 1 MIL UI
- PRODUSE DE CONTRAST UTILIZATE IN RADIOLOGIE *SULFAT DE BARIU PRO ROENTGEN ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451100-1 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.1)
24496800-5-Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
COLIMICIN 1MIL UI FL 50 / LUNA
SULFAT DE BA PRO RONTGENFL 15/LUNA
Valoarea estimata fara TVA: 5, 995.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie a contractuluiin cuantum de5% din valoarea contractului de furnizare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la CJAS Hunedoara-Deva.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular ACerinte obligatorii: completare formular B
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat, eliberate de D.G.F.P ;
- Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale , eliberat de autoritatea locala.
Cerinta obligatorie: Copii dupa certificatul de inregistrare si cel constatator cu anexele vizate la zi , emise de oficiul registrului comertului , din care sa rezulte ca :
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 64/1995 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plati
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Formularul SJD-B Documente emise de organisme acreditate care sa ateste : certificare sisteme management al calitatii ISO 9001 :2000 sau act echivalent .
Cerinta obligatorie : -Autorizatia de dealer/ echivalent-Autorizatia de punere pe piata a produsului (rezumat Raport European Public de Evaluare) sau act echivalent valabil in CE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2008Data limita de evaluare a ofertei: 12.09.2008
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12152 / 12.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2008 18:00
Locul: IN S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR.I.C.BRATIANU, NR.1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3118090, Fax: 021-3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: STR. 22 DECEMBRIE, NR.58 , ,Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254/228711, Fax: 0254/228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2008 12:09