Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDII DE CULTURA
Anunt de participare numarul 102758/24.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel. 0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDII DE CULTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA DE MATERIALE A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 517, 091.79RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN FUNCTIE DE ALOCARILE BUGETARE ACORDATE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDII DE CULTURA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 517, 091.79RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
SOLICITAM GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri CJAS HUNEDOARA DEVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, operatorul economic nu trebuie sa se incadreza in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P.Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala.Copie dupa Certificatul de inregistrare si dupa anexa la certificatul de inregistrare.Copie dupa certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU S-A SOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de dealer/distributie/echivalent.Un document constatator/recomandare care sa contina informatii referitoare la modul de indeplinire aobligatiilor contractualede catre contractant, precizand daca in ultimii doi ani si-a indeplinit corect sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale.Declaratie privind listaprincipalelor furnizari similare de produsein ultimii 3 ani.Documente emise de organisme acreditate care sa ateste: certificare sisteme de managemental calitatii ISO 9001:2000 al producatoruluisau distribuitorului sau act echivalent; Declaratie de conformitateCE aproducatorului in care se precizeaza conformitatea dispozitivul cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, 98/79 CEE, 90/385 CEE, dupa caz/act echivalent.Solicitam prospectul in limba romana pentru fiecare dintre produsele ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2010 09:00
Locul: SALA DE SEDINTA A SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLES, NR.6, SECT.3 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 02131046412
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: STR. I.C. BRATEANU, NR.1 , ,Localitatea: ALBA -IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258810286, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 5 ZILE INCEPAND CU URMATOAREA ZI , DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT CONSIDERAT NELEGAL CONFORM ART. 256-2 ALIN.1, LIT B DIN OUG.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL DE ACHIZITII AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DEVA
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr.58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel. 0254228711, Fax: 0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2010 13:41