Licitatie Publica - ACHIZITIE MEDII DE CULTURA
Anunt de participare numarul 131630/24.11.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi
Adresa postala: str. Dr. I. Cihac 30, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Dontov, Tel. 0232 216007, Email: [email protected], Fax: 0232 216007, Adresa internet (URL): www.pneumo-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MEDII DE CULTURA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi, Sectia Pascanu, str. Pascanu nr. 11, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 63, 078 si 1, 484, 336RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de medii de cultura si reactivi de laborator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie de medii de cultura si reactivi de laborator.
Valoarea estimata fara TVA: intre 63, 078 si 1, 484, 336RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare
Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie pe propria raspundere de participare la licitatie cuoferta independentain conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. In cazul unei asocierifiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie
Certificat unic de inregistrare
Declaratie pe propria raspundere in temeiul art. 691din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economico-financiara
Bilan?ul contabil, in cazul in care
publicarea acestor bilan?uri este prevazuta de legisla?ia ?arii in
care este stabilit ofertantul/candidatul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuale in ultimii 3 ani sau de la data infiintarii (in cazul in care oferatorul economic are o vechime mai mica de 3 ani), continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.01.2012 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii care participa cu oferte la mai multe loturi sunt rugati sa depuna documentele de calificare la primul lot la care participa. Nu este nevoie a sa depune documentele de calificare la fiecare lot in parte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, +4021.890.07.45, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Iasi - Compartiment Juridic
Adresa postala: Str. I Cihac nr.30, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700115, Romania, Tel. 0232216007, Email: [email protected], Fax: 0232216007, Adresa internet (URL): www.pneumo-is.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2011 08:41