Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie microbuz si autoutilitare


Anunt de participare (utilitati) numarul 139953/25.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala: strada Carol I, nr. 3-5, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240539, Romania, Punct(e) de contact: Popescu Cristian, Tel. +40 250731298, Email: [email protected], Fax: +40 250731299, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie microbuz si autoutilitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Ramnicu Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui microbuz si a doua autoutilitare in sistem leasing.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34131000-4 - Camionete (Rev.2)
34114400-3-Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui microbuz(19+1 persoane) si doua autoutilitare (persoane+marfa).
Valoarea estimata fara TVA: 129, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare :1 500, 00 euro Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Scrisoare de garantie (completata conform Formular nr.10 ) Virament bancar in contul RO50RNCB0263028903410059 deschis la BCR Ramnicu Valcea Scrisoarea de garantie va fi emisa de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 al (2)-(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie/viramentul vor fi emise in numele Asocierii. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare prin virament bancar, acesta are obligatia sa anexeze la documentul de constituire a garantiei, o declaratie in care trebuie sa precizeze contul si banca unde se va restitui garantia de participare. Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Garantia de participare se transmite in ?original?. Aceasta se depune cu scrisoare de inaintare, Formular nr. 13- la sediul SC APAVIL SA, pana la data limita de depunere a ofertelor precizata in invitatia de participare, ora 15:00. De asemenea, garantia de participare va fi postata obligatoriu in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul comunicat de BNR cu trei zile lucratoare anterioare datei de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA, conform prevederilor art.90 alin(1)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Demonstrarea calitatii de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze Formularul nr. 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Subcontractantii (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 1? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.
Cerinta nr. 2Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte :
1. Formularul nr. 2 - Declaratia privind eligibilitatea;
2. Caziar JudiciarCerinta nr. 3Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii), trebuie sa depuna:
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 3
2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu are datorii in luna anterioara celei in care se depune oferta;
3. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca nu are datorii in luna anterioara celei in care se depune oferta;
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetul local), din care sa reiasa ca nu are datorii in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine .
Cerinta nr. 4Fiecare ofertant trebuie sa faca dovada privind neincadrarea la art 69^1 din OUG 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratia operatorului economic (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii): se prezinta Formular nr. 4.
Subcontractantii sau tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.
Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
- Ing. Jianu Cristian ? Director General;
- Ing. Iovan Rocxana ? Director Tehnic-Exploatare;
- Ec. Ghibirdic Alexandru ? Director Economic;
- Ing. Jidoveanu Anca ? Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Ec. Popescu Cristian ? responsabil procedura;Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile
de concurenta.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut - Formular nr. 5
Atentie: Toate documenele/declaratiile/formularele emise de ofertant vor fi prezentate in original si vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.
Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.
Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 30 de zile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea Ofertantului.
Toate documentele/declaratiile/certificatele emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/ formularele/certificatele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata.
Nu se folosesc prescurtari.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se va accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneSe vor prezenta certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii, ) trebuie sa prezinte:
- Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei proceduri de achizitie.
Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu , liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte:
1. Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
2. Certificat constatator (sau document echivalent) emis de o autoritate din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.
Atentie!Toate documentele vor fi semnate de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire (conform Formular 12).
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.
Toate documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu.
Toate documentele vor fi prezentate in perioada de valabilitate stabilita de autoritatile emitente.
Toate documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, vor fi emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Pentru documente ce se elibereaza odata pe an, in tara de origine, si depasesc cele 30 de zile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea Ofertantului.
Toate documentele vor fi prezentate ca documente in original sau in copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant/copie legalizata.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta toate documentele/declaratiile/formularele/ certificatele in original sau copie legalizata, copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata.
Nu se folosesc prescurtari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul a 200.000 euro fara TVA.-Declaratie privind cifra de afaceri - completarea Formularului 6 cu informatii generale. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Central Europeana pentru anul respectiv. Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.- Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competentesau documente echivalente. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara. Cerinta minima : Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare ce fac obiectul prezentei proceduri pe 1 sau cel mult 2 contracte, a caror valoare cumulata sa fie de minim 100 000 euro, fara TVA.-Se va completa Form.7 pentru contracte similare terminate in ultimii 3 ani. Se va completa form.8 pentru fiecare document/contract/proces verbal de receptie care dovedeste indeplinirea cerintelor minime privind experienta similara. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de clientul beneficiar. In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ. Valoarea minima ce va fi luata in considerare este: fie valoarea cumulata a cel mult 2 contracte ce fac obiectul procedurii in care ofertantul a actionat ca unic Contractor, fie o parte din valoarea totala a cel mult 2 contracte ce fac obiectul procedurii, coresp cu cota sa de part in asoc
Informatii privind asociatii/subcontrOfertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o decl. prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este decl castigatoare va legaliza asoc, iar acordul de asoc legalizat Formular nr. 7.1 va fi prezentat Benef, inainte de data semnarii contr. La evaluarea capacitatii teh si prof nu se iau in cons datele subcontr, cu exceptia resurselor mat si umane ale subcontr declarati, care se iau in cons pentru partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate doc relevante in acest sens. Pe parc derularii proc de evaluare a ofertelor, la cererea Aut Contr, fiecare ofertant va fi obligat sa prezinte orice doc solic in vederea sustinerii/verificarii inf prezentate despre subcontr. Ofertantul areobligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Cerinta nr. 1 Operatorul economic sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
17
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse au acelasi pret si vor fi clasate pe locul 1, comisia de evaluare va solicita, ca si clarificare (prin intermediul facilitatilor tehnice din SEAP), incarcarea de catre ofertantii in cauza a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara. Modalitatea de depunere: electronic in SEAP. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Estimarea valorii a fost facuta la cursul euro al BNR din data de 03.10.2011 si anume 4, 5220 lei/euro. Valoarea totala estimata in euro este de 129.000 euro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Strada Carol I, nr. 3-5, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240591, Romania, Tel. +40 250739580, Email: [email protected], Fax: +40 250738903, Adresa internet (URL): www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer