Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie microbuze scolare cu 16+1 locuri pentru unitatile din invatamantul preuniversitar


Anunt de participare numarul 7915/29.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI SATU MARE
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918 nr.6, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440010, Romania, Punct(e) de contact: VASILE POPA, Tel.0261.750.200/0744.848.194, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0261.750.200, Adresa internet (URL): www.isj.sm.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie microbuze scolare cu 16+1 locuri pentru unitatile din invatamantul preuniversitar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Receptia: laISJ Satu Mare , iar livrarea la Sediile : ISJ Bihor-25 buc, ISJ Bistrita-Nasaud-24 buc, ISJ Cluj-26 buc, ISJ Maramures-27 buc, ISJ Satu Mare-20 buc, ISJ Salaj-15 buc
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea a 137 microbuzecu 16+1 locuri pentru transport elevi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114400-3 - Microbuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
137 buc. microbuze cu 16+1 locuri pentru transport elevi
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 300, 000 si 4, 380, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.06.2007 pana la 14.09.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 210 mii RON, garantie de buna executie10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art.44 din OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate;Declaratie privind incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Comertului; Certificat constatator de la Oficiul RegistruluiComertului, emis cu cel mult 30de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa structura actionariatului si obiectul de activitate. Pentru persoanele juridice/ fizice straine DOCUMENT EDIFICATOR care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesiona, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident-DOCUMENTELE VOR FI PREZENTATE IN LIMBA ROMANA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale din care sa rezulte principala piata a afacerilor si cifra de afaceri;
-Bilantul contabil la 31.12.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii privind experienta similara;
-Omologarea de tip a microbuzului ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin solicitare scrisa, OP viyat de banca sau numerar la casieria ISJ Satu Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2007 11:30
Locul: Inspectoratul Scolar al Judetului Satu Mare, str. 1 Decembrie 1918 nr.6, mun. Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si membrii imputerniciti aioperatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALDE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU, NR.38 SECTOR 1., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3118090, Fax: 021/3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISJ SATU MARE, SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR.1 DECEMBRIE 1918 NR.6, Localitatea: SATU MARE, Cod postal: 440010, Romania, Tel.0261.712175, Fax: 0261713441
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2007 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer