Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie microscoape optice inversate


Anunt de participare numarul 132487/30.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''
Adresa postala: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: UIP - CARDIOPRO, Tel. +40 213194518, In atentia: Stanca Dumitra, Email: [email protected], Fax: +40 213194519, Adresa internet (URL): www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie microscoape optice inversate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Autoritatii Contractante
str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Microscoape optice inversate, inclusiv montaj, testare, punere in functiune echipament, instruire personal si service in garantie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38510000-3 - Microscoape (Rev.2)
50000000-5-Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
51000000-9-Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
79633000-0-Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 buc. Microscoape inversate ?de rutina?.
3 buc. Microscoape inversate ?de rutina?, cu epi-fluorescenta
1 buc. Microscop inversat de cercetare
Valoarea estimata fara TVA: 647, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 12.900 lei, valabila 90 de zile de la data depunerii ofertelor, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu clauzele contractuale, contract cu finantare nerambursabila POS CCE, Axa Prioritara 2 ?Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii: eligibil.; neincadrare in sit. prevaz. de art. 181/OUG 34/2006; neincadrare in sit. prevaz. la art. 69ind.1 din OUG 34/2006 (a se vedea Sect. VI.3 ALTE INF. ? Pers. cu functie de decizie al AC in ceea ce priv. organiz., derulare si finaliz. proced. atrib.); calit. de particip. la proced.; "Certif. de particip. la licit. cu of. indep.", conf. Ord. ANRMAP 314/2010
- Certif. Fisc. imp., taxe locale, fara obl. scad. la buget stat la luna anter. celei in care se depun ofertele, inscrise la Sect.A, copie conf. orig.
- Certif. Atest. Fisc. priv. indepl. obl. plata la bug. gen. cons. ? fara obl. scadente la luna anter. celei in care se depun ofertele, copie conf. orig.
- Certif. constat. din care rezulta ob. activ. op. ec., copie conf. orig., emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunere oferte. Of. clasat pe primul loc va prez. doc. in orig./copie legaliz., inainte de trans. com. rezult. proced. atrib., ptr. verif. conf. cu cel prez. in oferta
Pers. jur. straine:
- doc. edif. elib. de aut. ale tarii de orig. (certif., cazier jud., alte doc. echiv.) din care rezulta inreg. la org. din tara de rezid. si care dovedesc indepl. oblig. de plata imp., taxe si contrib. la bug. Doc. vor fi prez. in copie conf. orig., cu trad. leg. in lb. romana
- Certif. de inreg. ? doc. care dovedesc forma de inreg. ca pers. jur., conf. prev. leg. din tara in care of. este rezident din care rezulta ob. de activ. al op. ec., spec. acestei achiz. publ. ? trad. in lb. romana si leg.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ- Bilant contabil. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 1.200.000lei- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata, sau echivalent pentru persoanele nerezidente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Livrari principale efectuate in ultimii 3 ani
- Personalul ofertantului
- Informatii privind asociatii
- Informatii privind subcontractantii
- sistem de management al calitatii
- Conformitate produs
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- princip. livr. sist. de microscopie ef. in ultimii 3 ani, insumand val. de min. 600.000 Lei (fara TVA).- Ofertantul va prez. max. 3 contracte de livrare sist. de microscopie, insotite de recomandari, sau PV de Receptie, instalare si PIF a echip. furnizate respectiv. Benef., in copie conf. original- Ofertantul va prez. o decl. priv. pers. considerat necesar pentru montare, instal., PIF, instruire pers. si service prod. ce fac ob. achizitiei;
- Pentru pers. declarat, ofertantul va prez. dovezi de instruire pentru per. de garantie acordata echip. -scrisoare/certificat care atesta instruirea si calif. personalului in conf. cu standardele de reparatii ?i folosirea echipam. adecvate la standardele cerute de producator. De asemenea vor fi prez. doc. doveditoare privind anii de exp. de service pe sist. de microscopie, similare cu cele ce fac ob. achizitiei ? min. 2 ani;
- Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere si lista Asociatilor;
- Ofertantul ? liderul Asocierii va completa o Decl. la care va anexa lista cu subcontractantii, precizandu-se in procente val. din contract pe care urmeaza a o indeplini;
- Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sist. de manag. al calitatii conf. standard SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru activ. de comercializare, service, mentenanta, consultanta tehnica, pentru aparat. de cercetare in laborator - copie certif. conf. cu originalul, cu semnatura si stampila, a certificatului emis de organisme indep. acreditate, valabil la data depunerii ofertei;
- Decl. de conformitate EC conf. HG 1022/ 2002 privind regimul prod. si servicii care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si prot. mediului.- Conformitatea prod. ofertate va fi atestata prin prez. Decl. de conformitate intocmita de producator sau de reprezentantul autorizat al acestuia, prin rapoartele de incercare sau prin certificatele de conformitate emise de laboratoare ori de org. de certif. acreditate, potrivit reglementari teh. aplicabile.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
o runda pentru reofertarea pretului
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
143-17-2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2012 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Contractante: str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentant al ofertantului cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect: ?Extinderea si modernizarea infrastructurii de cercetare in vederea cresterii competitivitatii in domeniul bolilor cardiovasculare, diabet si obezitate - CARDIOPRO? finantat prin POS-CCE, Axa Prioritara 2 - Operatiunea 2.2.1 ?Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de excelenta)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: prin introducerea in SEAP de preturi noi.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director IBPC-NS: Acad. Maya SIMIONESCUDirector Adjunct Interimar: Dr. Victor JINGAContabil Sef: Ec. Vasilica POPESCU
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleosnr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art.256 ind.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BIOLOGIE SI PATOLOGIE CELULARA ?NICOLAE SIMIONESCU?
Adresa postala: Str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Tel. +40 213194518, Email: [email protected], Fax: +40 213194519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 18:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer