Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE MIJLOACE DE TRANSPORT SPECIFICE


Anunt de participare numarul 69888/13.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CETATE (CONSILIUL LOCAL CETATE)
Adresa postala: COMUNA CETATE , JUDETUL DOLJ, Localitatea: Cetate, Cod postal: 207190, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA GHILA ARNAUTU, Tel.0251/364.022, Email: [email protected], Fax: 0251/364.022
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE MIJLOACE DE TRANSPORT SPECIFICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COMUNA CETATE-DOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE 2 BUCATI AUTOGUNOIERA AUTOCOMPACTOARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 BUCATI AUTOGUNOIERE AUTOCOMPACTOARE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 023, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare :3000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri Phare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA DGFP , DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU ARE DATORII LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT , VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR (ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA )
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE PRIMARIE , DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU ARE DATORII LA BUGETUL LOCAL , VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR (ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA)CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUICOPIE A CERTIFICATULUI DE INREGISTRARE , AUTORIZARE DE FUNCTIONARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 31.12.2005 , 31.12.2006 , 31.12.2007 VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTEINFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI FORMULAR B2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MEDIE IN DOMENIUL DE ACTIVITATE AFERENT OBICETULUI CONTRACTULUI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE MINIM 850.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE EFECTUATE IN ULTIMII 3 ANI -FORMULAR 12 E
CERTIFICAT DE CONFORMITATE PRODUS
AUTORIZARE PENTRU COMERCIALIZARERECOMANDARI
CARTEA TEHNICA A AUTOVEHICOLULUI
SUBCONTRACTANTI FORMULAR 12G
ISO 9.001 SAU ECHIVALENT PENTRU PRODUCATOR
CERTIFICARE ISO/TS 16949:2002 SAU ECHIVALENT PENTRU PRODUCATOR SASIU
ISO 9.001 SAU ECHIVALENT PENTRU OFERTANT
ISO 14.001 SAU ECHIVALENT PENTRU OFERTANT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINIM 2 RECOMANDARI DE LA BENEFICIARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA SEDIUL CONSILIULUI LOCAL CETATE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2009 14:00
Locul: SEDIUL CONSILIULUI LOCAL CETATE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE SELECTIE A OFERTELOR SI PERSOANELE IMPUTERNICITE DE CATRE OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECTUL ECO-SISTEM CETATE - PROIECT PENTRU IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM EFICIENT DE GESTIONARE A DESEURILOR MUNICIPALE SI ASIMILATE - FONDURI PHARE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS , NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030000, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
SERVICIUL JURIDIC - CONSILIUL LOCAL CETATE
Adresa postala: COMUNA CETATE , DOLJ, Localitatea: CETATE, Cod postal: 207190, Romania, Tel.0251364022, Email: [email protected], Fax: 0251364022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC - CONSILIUL LOCAL CETATE
Adresa postala: COMUNA CETATE , DOLJ, Localitatea: CETATE, Cod postal: 207190, Romania, Tel.0251364022, Email: [email protected], Fax: 0251364022
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2008 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer