Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie mixtura asfaltica


Anunt de participare numarul 137298/11.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DOMENIUL PUBLIC CAMPIA TURZII S.A.
Adresa postala: STR.SAMUIL MICU, NR.15, LOC.CAMPIA TURZII, JUD.CLUJ, Localitatea: Campia Turzii, Cod postal: 405100, Romania, Punct(e) de contact: FLORIAN-VASILE MORAR, Tel. +040 0264368080, Email: [email protected], Fax: +040 0264368080, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie mixtura asfaltica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Campia Turzii
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 000 si 1, 880, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in urma incheierii acordului cadru autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile. valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de 352000 lei pentru o cantitate de 1000 to BA16 si 500 to BA8.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie mixtura asfaltica minim 800 tone-maxim 8000 tone, BA8, BA16, BAD25.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
60112000-6-Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie mixtura asfaltica minim 800 tone - maxim 8000 tone, BA8, BA16, BAD25.
estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
- minim 400 tone maxim 4000 tone BA8
- minim 300 tone maxim 3000 tone BA16
- minim 100 tone maxim 1000 tone BAD25
Valoarea estimata fara TVA: intre 188, 000 si 1, 880, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 5660 lei. Garantia de participare - forma de plata ce va fi acceptata poate fi: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante in contul nr RO24BTRL05101202A05046XX deschis la Banca Transilvania sucursala Campia Turzii. b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara. In orice forma va fi emisa garantia bancara de participare, va fi irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabiliate a ofertei. In cazul ofertantilor ce se incadreaza in categoria IMM, garantia de participare se reduce la jumatate. Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art 90 alin 3 din HG 925/2006, cu modificarile si compleatrile ulterioare. In acest ultim caz contractantul are obliagatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia uncont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initial care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Fiecare ofertant are obilgatia de a preciza in cadrul ofertei financiare modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - se va prezenta formularul 1.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 - se va prezenta fomularul 2.
3. Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta - se va prezenta formularul 3.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006 - se va prezenta formularul 4.
5. Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) - din certificatul fiscal sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
6.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale(confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale) - din certificatul fiscal sa rezulte achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director general ing Iuoras Cristinel-Sever
membrii comisiei de evaluare:
ec Morar Florian - presedinte
Gaal Tereza - secretar
Conform Ordinului nr.170/2012
Ing Manitiu Sorin - membru
Gabor Denisa - membru
ec Balla Erika - membru
Conform prevederii ordinului nr 170/2012 al Presedintelui ANRMAP Informatii privind datele de identificare a ofertantului - se va prezenta formularul 5 "Fisa de identificare", copie dupa certificatul constatator emis de ORC ( semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie:
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 400000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursulmediu anual leu/euro comunicat de BNR sau BCE.
Ofertantii vor prezenta situatiile financiare din ultimii 3 ani inregistrate de autoritatile competente sau documente echivalente ale acestora in tara de origine a ofertantului.
Operatorii economici trebuie sa prezinte copie conforma cu originalul contractelor al caror obiect a fost furnizarea de produse similare incheiate in ultimii 3 ani pentru livrarea produselor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a indeplinit minim un contract a carui valoare sa fie de minim 352000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursulmediu anual leu/euro comunicat de BNR sau BCE
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are acces nelimitat prin contract de inchiriere sau altele similare la echipamentele si utilajele de mai jos considerate ca necesar minim obligatoriu: - autocamioane cu prelata in vederea transportarii mixturii asfaltice de la statia de asfalt la locul de livrare in conditii optime pentru a putea fi pus in opera.
- statie de asfalt conform caietului de sarcini
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului
Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clariifcari prin intermediu SEAP in vederea incarcarii electronice de catre opertaorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in conditiile articolului 256^2 lit b din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DOMENIUL PUBLIC CAMPIA TURZII
Adresa postala: STRADA SAMUIL MICU NR 15, Localitatea: CAMPIA TURZII, Cod postal: 405100, Romania, Tel. +40 264368080, Email: [email protected], Fax: +40 264368080, Adresa internet (URL): www.scdp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer