Licitatie Publica - Achizitie mixtura asfaltica BA8, BA16 pentru SDN Craiova ? 1500 to
Anunt de participare numarul 116795/10.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CNADNR SA- DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CRAIOVA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: DEPART. ACHIZ. PUBLICE, Tel. 0251.408.735, In atentia: EC. NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CNADNR SA- DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CRAIOVA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: DEPART. ACHIZ. PUBLICE, Tel. 0251.408.735, In atentia: EC. NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CNADNR SA- DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CRAIOVA
Adresa postala: CALEA SEVERINULUI, NR.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Punct(e) de contact: DEPART. ACHIZ. PUBLICE, Tel. 0251.408.735, In atentia: EC. NEDELCU DELIA, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie mixtura asfaltica BA8, BA16 pentru SDN Craiova ? 1500 to
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea: franco-furnizor (transportul se asigura de catre DRDP Craiova)
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie mixtura asfaltica BA8, BA16 pentru SDN Craiova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113810-6 - Imbracaminte de uzura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor Caietului de sarcini, cantitatea necesara de mixtura asfaltica tip BA8, BA16 este de 1500 tone
Valoarea estimata fara TVA: 375, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Derularea se va efectua in functie de sursele financiare alocate in anul 2011 de catre CNADNR SA
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2011 pana la 31.10.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Grantie de participare = 7.500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010
-Declaratii privind eligibilitatea conf. art.180 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din cadrul OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificat de atestare fiscala, eliberat de MFP, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul consolidat al statului (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local (formular tip eliberat de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) si care sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
-Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal ? in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale anexata, cu declararea cifrei medii anuale de afaceri pe anii 2009, 2008, 2007;
-Bilantuile contabile pe anii 2009, la data de 31.12.2009 si 2010 la data de 30.06.2010, vizate si inregistrate de Organele competente, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau cenzori, dupa caz. Bilanturile se vor prezenta in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare produse similar cu cel supus prezentei proceduri;
-Lista contractelor de furnizare produse similare in derulare la data prezentei licitatii (daca exista);
- Autorizatia pentru livrarea produselor (numai pentru comercianti) conform formular B3 completat de producator. In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul , trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie prezentata legatura dintre producator si ofertant (formular B3a);
-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare (formularul E)- Informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de produse (Se solicita lista cu personalul responsabil de indeplinirea contractului)-Copie certificatul SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000)sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent, atat pt producator cat si pt comerciant;
-Copie certificatul SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004)sau echivalent, in termen de valabilitate mentionat de emitent, atat pt producator cat si pt comerciant;
-Informatii privind subcontractantii (daca exista);
-Informatii privind asocierea (daca este cazul);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 1500 tone. Plafonul fizic minim se realizeaza prin prezentarea a maxim 3 contracte similare. In acest sens, ofertantul va prezenta: -copia contractului (lor) respectiv(e), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»; -recomandare(ile) din partea beneficiarului (lor) din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Repetarea pretului ofertat se va realiza intr-o singura runda. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 10:30
Locul: sediul DRDP Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisie de evaluare, reprezentantii operatorilor economici si reprezentantii UCVAP (daca este cazul).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxin 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal in conformitate cu prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic din cadrul DRDP Craiova
Adresa postala: Str. Calea Severinului, nr.17, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200768, Romania, Tel. 0251/408700, Email: [email protected], Fax: 0251/482231, Adresa internet (URL): www.drdpcv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2011 12:22